Пост-реліз 2019

Інтеграція бренду в кіберспорт як інвестиції в майбутнє: як відбулася eSPORTconf Ukraine 2019

13 червня в Києві відбулася eSPORTconf Ukraine 2019, присвячена питанням заробітку в кіберспорті. Захід, організатором якого стала міжнародна компанія Smile-Expo, відвідало 300 гостей. На сцені прозвучали експертні доповіді 20 спікерів, серед яких були провідні маркетологи, фахівці з реклами, організатори турнірів і президенти кіберспортивних федерацій.

Конференція eSPORTconf Ukraine 2019 складалася з двох тематичних потоків, перший із яких був присвячений ринку, продуктам і особливостям кіберспортивної аудиторії.

Як зрозуміти аудиторію і створити успішний продукт

Про те, що таке індустрія кіберспорту, розповів керівник кіберспортивного напряму Parimatch Степан Шульга, який своїм виступом відкривав конференцію.

«Принципових відмінностей між спортом і кіберспортом у плані аудиторії немає: просто одні дивляться на футбольне поле, а інші дивляться League of Legends, але вони точно так само переживають, у них такі ж емоції, вони так само куплять мерч і так само проконтактують із рекламними проявами», – прокоментував спікер.

Подробицями того, на що звертати увагу під час проєктування продуктів для кіберспортивної аудиторії, поділився керівник турнірної платформи WePlay! Олексій Ногін. Спікер зазначив, що «99% ідей фейляться й потрібно бути готовим до цього, оскільки кіберспортивна галузь – не виняток». Також він підкреслив, що під час створення продукту важливо вміти сформулювати максимально коротку, лаконічну UVP (унікальну торгову пропозицію).

Засновник стартапу runtime.gg і організатор перших турнірів EPICENTER Олександр Заволока у своїй доповіді акцентував, що успішний продукт у кіберспорті повинен вирішувати реальну, а не надуману проблему галузі.

Спікер Іван Данишевський (ESM.one) розповів про те, що робити брендам в українському кіберспорті, зокрема про спільні проєкти з компанією «Київстар» (Cyber Star Academy і Cyber Stars League). Геннадій Веселков (gameinside.ua) виступив із доповіддю про інтеграцію в кіберспортивні турніри, а Андрій Чередниченко з DreamTeam пояснив, як влаштований маркетинг платформи з понад 1 мільйоном користувачів.

Практичні кейси в кіберспорті

Другий тематичний потік був повністю присвячений реальним прикладам роботи з кіберспортивною аудиторією, стримерами, лідерами думок і брендами. Так, своїми кейсами співпраці з Parimatch поділилися представники міжнародного маркетингового агентства Digital Choo (DC) – Олег Профатило й Олександр Череватий. Вони розповіли про роботу з блогерами, стримерами, окремими студіями і про реалізацію спецпроєкту «Стримхата».

Директор із маркетингу «Київстар» Павло Даніман розповів, як компанія почала роботу з esports-аудиторією у 2017 році, а потім випустила спеціальний тарифний план для геймерів (у співпраці з Wargaming).

«У нас був бізнес-кейс за під’єднаннями – скільки ми продамо цього тарифного плану. Цей бізнес-кейс на рік ми виконали за один тиждень. Це був дійсно великий успіх», – прокоментував спікер.

Також Павло Даніман проанонсував спільну історію «Київстар» і Na'Vi – відкриття літнього табору NAVI eSports Camp, де команда навчатиме гравців з CS: GO.

Також зі своїми кейсами виступили Дмитро Макаров і Ілля Росол (Zlodei Adversing), Андрій Яценко (sidequest.gg), Вадим Воробйов (Maincast), Антон Богушев (WePlay!), Євген Ніколаєв (Windigo Gaming), Артур Єрмолаєв (Федерація кіберспорту України) і Микола Андрущенко («Ланет CLICK»).

Спікери активно ділилися своїм досвідом роботи, а також приводили в приклад всесвітньо відомі бренди, які інтегрувалися в кіберспорт, щоб стати більш впізнаваними серед молодої аудиторії (Toyota, KIA, Mercedes-Benz).

«Я вважаю, що 2019 рік – це реально останній рік, коли можна вигідно й дешево увійти в кіберспорт і зібрати аудиторію, яка росте, заробляє все більше і, відповідно, усе більше витрачає», – зазначив у своєму виступі Дмитро Макаров із рекламного агентства Zlodei Advertising.

Панельна дискусія з зірками FIFA

У межах конференції відбулася панельна дискусія «Реклама в кіберспорті: інсайди, про які варто знати», у якій узяв участь президент Федерації кіберфутболу України Арсеній Салай, а також зірки українського кіберфутболу Віталій «labotryas» Муха й Максим «GG_Fear» Бобер.

Зокрема, вони обговорили, навіщо футбольним клубам і брендам заходити в кіберфутбол.

«Це нова аудиторія, більшість із якої – молоде покоління. Загалом футбол – це поки телевізійна історія, тому за підтримки esports-напряму розширюється охоплення», – вважає Віталій «labotryas» Муха.

Демозона заходу

На eSPORTconf Ukraine 2019 також працювала демозона, де свої стенди представили кілька компаній, зокрема інноваційна турнірна платформа FragEm.gg і рекламне агентство Zlodei. Гості конференції могли поспілкуватися з представниками компаній і дізнатися про всі особливості їхньої роботи.

Організатори та партнери

Організатором eSPORTconf Ukraine 2019 про гроші в кіберспорті стала компанія Smile-Expo – міжнародний експерт із проведення бізнес-івентів про інноваційні технології. Конференція стала першою українською подією, присвяченою питанням кіберспорту як бізнесу і професії.

Рекламним партнером івенту стала компанія GG Marketing, генеральним медіапартнером – delo.ua, головним діловим партнером – журнал «ФОКУС». Організатори також дякують за підтримку спонсорам – міжнародному маркетинговому агентству Digital Choo (DC), рекламному агентству Zlodei.


Чекаємо вас на нашому найближчому заході – Kyiv iGaming Affiliate Conference, який присвячений партнерському маркетингу в iGaming-ніші. Івент для афіліат-менеджерів, вебмайстрів, SEO-фахівців та арбітражників відбудеться в столиці України 26 вересня.


Дізнатися, які ще заходи від Smile-Expo відбудуться в цьому році, можна тут ►►►

Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map