Пост-реліз

eSPORTconf Ukraine 2017: як пройшла головна кіберспортивна бізнес-конференція країни?

22 лютого на території БЦ «Парус» відбулася перша в Україні кіберспортивна бізнес-конференція eSPORTconf Ukraine 2017.

Подія привернула увагу не лише активних учасників галузевого ринку, але й тих бізнесменів, які лише розглядають можливість інтеграції в нього. Серед відвідувачів були юристи, букмекери, розробники програмного забезпечення, представники ЗМІ, потенційні інвестори, а також різні посадовці кіберспортивних організацій. Загалом близько 250 учасників.

Конференція

На конференції eSPORTconf Ukraine 2017 виступили 12 спікерів.

Про історію, реалії та перспективи українського кіберспорту розповідав Генадій Вєсєлков - власник клубу ASUS CyberZone та порталу gameinside.ua, досвідчений eSports-журналіст і організатор. Спікер підняв дуже важливу сьогодні тему відсутності в індустрії проміжних осередків між професіоналами та аматорами, а також заходів, де б кіберспортсмени підвищували свій рівень.

Арсеній Салай та Іван Булавка – організатор заходів і керівник діджитал-проектів кіберпідрозділу ФК «Динамо» Київ відповідно – розповідали про плани організації з розвитку кіберфутболу в Україні. Був присутнім підписаний клубом кіберспортсмен з FIFA – Віталій «labotryas» Муха.

Спікери розкрили тему взаємозв`язку eSports з класичним спортом і анонсували два любительських кіберфутбольних турніри під егідою ФК «Динамо» Київ. Один з них відбудеться 8-9 квітня на фестивалі WEGAME 3.0.

Софія Дунаєвська ділилася кейсами власної роботи з просування бренду HyperX на кіберспортивному медіаринку СНД. Спікер розкрила подробиці ефективної взаємодії з відеоблогерами та зірками кіберспорту.

Діас Ісмаілов презентував доповідь про стан світового та локального кіберспортивного букмекерства, поділився актуальними статистичними даними стосовно ринку.

Доповідь Ірини Сергієнко розпочалася та завершилася запитанням: «Хто вважає, що кіберспорт мають визнати офіційною дисципліною в Україні?». Спеціалізуючись на спортивному праві, спікер детально окреслила головні переваги та недоліки такої «легалізації», залишивши аудиторії багату поживу для роздумів і дискусій.

Наталя Ларченко поділилася досвідом управління кіберспортивною командою, в якості прикладу зазначивши власний клуб Gambit Esports, який входить до топ-10 світових складів з CS:GO.

На конференції виступили ще три керівники професійних eSports-команд, у складах яких грають українські кіберспортсмени. Власним досвідом менеджменту ділилися:

З доповіді Миколи Рогинця відвідувачі дізналися про переваги ресурсу YouTube в якості майданчику для монетизації професійного та любительського кіберспорту. Іван Данішевський висловився щодо прогнозів eSports-аналітиків і окреслив реальний стан речей галузі в Україні.

Закривав конференцію виступ Павла Черепіна. Як людина з великим досвідом в традиційному спорті та знавець реальному стану речей на відеоігровому ринку, спікер зробив докладний порівняльний аналіз індустрій. Він зазначив, що головною перевагою eSports над традиційним спортом є відсутність впливу людського фактору на екосистему.

Демозона

У виставковій зоні eSPORTconf Ukraine 2017 було представлено стенди компаній DXRacer і Kulik System, які виробляють елітні крісла для геймерів і бізнесменів. Перша розіграла один зі своїх продуктів – крісло DXRacer OH/RE21/NY Na'Vi. Друга – підготувала спікерам конференції подарункові грошові сертифікати.

Був представлений і стенд eSports-організації AnimaUnity, що займається відбором, навчанням і просуванням талановитих гравців.

Ще у демозоні представили стенди змагальної ігрової платформи ELOPLAY, кіберспортивної організації Gamesys Club і рекламної агенції ZLODEI. Члени команди агенції ZLODEI Олександр Глух і Віталій Дерев`янко до того ж стали модераторами конференції.

Конференцію організувала міжнародна івент-компанія Smile-Expo, яка активно підтримує галузевий бізнес у країнах СНД і Європи. Вже у березні компанія проведе кіберспортивну бізнес-конференцію eSPORTconf Poland 2017 у Варшаві.

Щодо eSPORTconf Ukraine, ми продовжимо розвивати український кіберспортивний бізнес-майданчик вже наступного року!

Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map