Пост-релиз

eSPORTconf Ukraine 2017: як пройшла головна кіберспортивна бізнес-конференція країни?

22 лютого на території БЦ «Парус» відбулася перша в Україні кіберспортивна бізнес-конференція eSPORTconf Ukraine 2017.

Подія привернула увагу не лише активних учасників галузевого ринку, але й тих бізнесменів, які лише розглядають можливість інтеграції в нього. Серед відвідувачів були юристи, букмекери, розробники програмного забезпечення, представники ЗМІ, потенційні інвестори, а також різні посадовці кіберспортивних організацій. Загалом близько 250 учасників.

Конференція

На конференції eSPORTconf Ukraine 2017 виступили 12 спікерів.

Про історію, реалії та перспективи українського кіберспорту розповідав Генадій Вєсєлков - власник клубу ASUS CyberZone та порталу gameinside.ua, досвідчений eSports-журналіст і організатор. Спікер підняв дуже важливу сьогодні тему відсутності в індустрії проміжних осередків між професіоналами та аматорами, а також заходів, де б кіберспортсмени підвищували свій рівень.

Арсеній Салай та Іван Булавка – організатор заходів і керівник діджитал-проектів кіберпідрозділу ФК «Динамо» Київ відповідно – розповідали про плани організації з розвитку кіберфутболу в Україні. Був присутнім підписаний клубом кіберспортсмен з FIFA – Віталій «labotryas» Муха.

Спікери розкрили тему взаємозв`язку eSports з класичним спортом і анонсували два любительських кіберфутбольних турніри під егідою ФК «Динамо» Київ. Один з них відбудеться 8-9 квітня на фестивалі WEGAME 3.0.

Софія Дунаєвська ділилася кейсами власної роботи з просування бренду HyperX на кіберспортивному медіаринку СНД. Спікер розкрила подробиці ефективної взаємодії з відеоблогерами та зірками кіберспорту.

Діас Ісмаілов презентував доповідь про стан світового та локального кіберспортивного букмекерства, поділився актуальними статистичними даними стосовно ринку.

Доповідь Ірини Сергієнко розпочалася та завершилася запитанням: «Хто вважає, що кіберспорт мають визнати офіційною дисципліною в Україні?». Спеціалізуючись на спортивному праві, спікер детально окреслила головні переваги та недоліки такої «легалізації», залишивши аудиторії багату поживу для роздумів і дискусій.

Наталя Ларченко поділилася досвідом управління кіберспортивною командою, в якості прикладу зазначивши власний клуб Gambit Esports, який входить до топ-10 світових складів з CS:GO.

На конференції виступили ще три керівники професійних eSports-команд, у складах яких грають українські кіберспортсмени. Власним досвідом менеджменту ділилися:

З доповіді Миколи Рогинця відвідувачі дізналися про переваги ресурсу YouTube в якості майданчику для монетизації професійного та любительського кіберспорту. Іван Данішевський висловився щодо прогнозів eSports-аналітиків і окреслив реальний стан речей галузі в Україні.

Закривав конференцію виступ Павла Черепіна. Як людина з великим досвідом в традиційному спорті та знавець реальному стану речей на відеоігровому ринку, спікер зробив докладний порівняльний аналіз індустрій. Він зазначив, що головною перевагою eSports над традиційним спортом є відсутність впливу людського фактору на екосистему.

Демозона

У виставковій зоні eSPORTconf Ukraine 2017 було представлено стенди компаній DXRacer і Kulik System, які виробляють елітні крісла для геймерів і бізнесменів. Перша розіграла один зі своїх продуктів – крісло DXRacer OH/RE21/NY Na'Vi. Друга – підготувала спікерам конференції подарункові грошові сертифікати.

Був представлений і стенд eSports-організації AnimaUnity, що займається відбором, навчанням і просуванням талановитих гравців.

Ще у демозоні представили стенди змагальної ігрової платформи ELOPLAY, кіберспортивної організації Gamesys Club і рекламної агенції ZLODEI. Члени команди агенції ZLODEI Олександр Глух і Віталій Дерев`янко до того ж стали модераторами конференції.

Конференцію організувала міжнародна івент-компанія Smile-Expo, яка активно підтримує галузевий бізнес у країнах СНД і Європи. Вже у березні компанія проведе кіберспортивну бізнес-конференцію eSPORTconf Poland 2017 у Варшаві.

Щодо eSPORTconf Ukraine, ми продовжимо розвивати український кіберспортивний бізнес-майданчик вже наступного року!

Гостям

Купити квиток

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!