«Вся індустрія кіберспорту залежить від зв’язку» – Павло Даніман, директор із маркетингу «Київстар»

«Вся індустрія кіберспорту залежить від зв’язку» – Павло Даніман, директор із маркетингу «Київстар»

Про те, як взаємопов’язані геймінг, кіберспорт і телеком, а також про особливості роботи з аудиторією esports відвідувачам eSPORTconf Ukraine 2019 розповів Павло Даніман – директор із маркетингу компанії «Київстар». Дізнайтеся більше про те, які секрети розкрив спікер у своєму виступі.

«Київстар» обслуговує понад 26 мільйонів клієнтів мобільного зв’язку й майже 1 мільйон абонентів фіксованого Інтернету. Крім того, компанія активно підтримує тему кіберспорту, а нещодавно запустила новий геймерський тариф. Про перші кейси у сфері esports, знайомства з цільовою аудиторією й найближчі проєкти говорилося у виступі Павла Данімана – «Телеком і геймінг: чим індустрії можуть бути корисними одна одній».

Чим кіберспорт цікавий для операторів

За словами спікера, ключовий інтерес телеком-компанії в кіберспорті та геймінгу полягає в тому, що аудиторія цих напрямів активно використовує зв’язок – фіксований і мобільний Інтернет. Це галузі, де дійсно багато контенту, популярність якого зростає: наприклад, майже 50% геймерів грають в ігри на мобільному телефоні. Тому поширеність таких ігор вигідна для мобільних операторів.

«Вся індустрія кіберспорту залежить від зв’язку: не буде зв’язку – не буде онлайн-ігор. Тому якість зв’язку безпосередньо впливає на якість гри. У цьому плані ми працюємо щодня, шукаємо шляхи, як поліпшити досвід кожного геймера», – повідомив Павло Даніман.

Загалом спікер виділив три важливі переваги кіберспорту й геймінгу:

  • ігровий бізнес – один із найприбутковіших у сфері розваг, після музичної й кіноіндустрії;
  • мобільні ігри – це 50% світового доходу від ігор;
  • розвиток ігрової індустрії залежить від якості інтернету: мобільного та фіксованого.

«Геймери – це молода аудиторія, яка споживає багато Інтернету, і, природно, вони стають потенційними клієнтами, яких ми можемо зацікавити спеціальним тарифом. Таким, який дасть їм змогу продовжувати грати і стежити за ігровими подіями, навіть відірвавшись від комп’ютера. Наприклад, уже зараз той же Twitch у тарифах “Київстар”можна дивитися безлімітно», – зазначив спікер.

Як зрозуміти кіберспортивну аудиторію

Компанія «Київстар» уперше підтримала проєкти, пов’язані з кіберспортом, у 2017 році. Спільно з Іваном Данишевським (ESM.One) вона організувала дві події:

  • CyberStar Academy, академію стримерів (687 заявок на участь, 20 випускників, багато з яких працюють і заробляють гроші).
  • CyberStar League, турнір із Dota 2 (238 команд, 360 онлайн-матчів, 260 тис. унікальних переглядів в Twitch і 100 тис. гривень призових).

«Коли ми робили CyberStar Academy, то ще нічого не знали про ринок. Не знали, наскільки це буде правильно й ефективно. Ми пішли на експеримент, щоб зрозуміти, як взаємодіяти з аудиторією, що їй цікаво, а що – ні. І після таких експериментів ми наважилися створювати продукт», – прокоментував спікер.

Тариф для геймерів

У 2019 році компанія запустила спеціальний тариф для геймерів «Ігровий». Його особливість полягає в тому, що туди входять і мобільний зв’язок, і фіксований Інтернет, а головне – преміум-підписка на WoT і спеціальний танк у подарунок.

«Річний план із під’єднань до цього тарифу ми виконали за один тиждень. Був дійсно шалений успіх, велика кількість продажів за перші дні. Є майже 500 тис. потенційних гравців, які готові скористатися цим тарифом, і десь 100 тис. вже зараз перебувають у нашій базі», – прокоментував Павло Даніман.

Також спікер проанонсував спільний проєкт «Київстар» і кіберспортивної команди NAVI – запуск NAVI eSports Camp, у якому навчатимуться нові гравці. Уже відібрано 10 осіб, 5 із яких за результатами навчання стануть учасниками молодшої команди з CS:GO під брендом NAVI. Стежити за їхнім навчанням можна на YouTube-каналі NAVI Junior.


Дізнайтеся, про що ще говорили спікери eSPORTconf Ukraine 2019, тут ►►►

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!