«Вся індустрія кіберспорту залежить від зв’язку» – Павло Даніман, директор із маркетингу «Київстар»

«Вся індустрія кіберспорту залежить від зв’язку» – Павло Даніман, директор із маркетингу «Київстар»

Про те, як взаємопов’язані геймінг, кіберспорт і телеком, а також про особливості роботи з аудиторією esports відвідувачам eSPORTconf Ukraine 2019 розповів Павло Даніман – директор із маркетингу компанії «Київстар». Дізнайтеся більше про те, які секрети розкрив спікер у своєму виступі.

«Київстар» обслуговує понад 26 мільйонів клієнтів мобільного зв’язку й майже 1 мільйон абонентів фіксованого Інтернету. Крім того, компанія активно підтримує тему кіберспорту, а нещодавно запустила новий геймерський тариф. Про перші кейси у сфері esports, знайомства з цільовою аудиторією й найближчі проєкти говорилося у виступі Павла Данімана – «Телеком і геймінг: чим індустрії можуть бути корисними одна одній».

Чим кіберспорт цікавий для операторів

За словами спікера, ключовий інтерес телеком-компанії в кіберспорті та геймінгу полягає в тому, що аудиторія цих напрямів активно використовує зв’язок – фіксований і мобільний Інтернет. Це галузі, де дійсно багато контенту, популярність якого зростає: наприклад, майже 50% геймерів грають в ігри на мобільному телефоні. Тому поширеність таких ігор вигідна для мобільних операторів.

«Вся індустрія кіберспорту залежить від зв’язку: не буде зв’язку – не буде онлайн-ігор. Тому якість зв’язку безпосередньо впливає на якість гри. У цьому плані ми працюємо щодня, шукаємо шляхи, як поліпшити досвід кожного геймера», – повідомив Павло Даніман.

Загалом спікер виділив три важливі переваги кіберспорту й геймінгу:

  • ігровий бізнес – один із найприбутковіших у сфері розваг, після музичної й кіноіндустрії;
  • мобільні ігри – це 50% світового доходу від ігор;
  • розвиток ігрової індустрії залежить від якості інтернету: мобільного та фіксованого.

«Геймери – це молода аудиторія, яка споживає багато Інтернету, і, природно, вони стають потенційними клієнтами, яких ми можемо зацікавити спеціальним тарифом. Таким, який дасть їм змогу продовжувати грати і стежити за ігровими подіями, навіть відірвавшись від комп’ютера. Наприклад, уже зараз той же Twitch у тарифах “Київстар”можна дивитися безлімітно», – зазначив спікер.

Як зрозуміти кіберспортивну аудиторію

Компанія «Київстар» уперше підтримала проєкти, пов’язані з кіберспортом, у 2017 році. Спільно з Іваном Данишевським (ESM.One) вона організувала дві події:

  • CyberStar Academy, академію стримерів (687 заявок на участь, 20 випускників, багато з яких працюють і заробляють гроші).
  • CyberStar League, турнір із Dota 2 (238 команд, 360 онлайн-матчів, 260 тис. унікальних переглядів в Twitch і 100 тис. гривень призових).

«Коли ми робили CyberStar Academy, то ще нічого не знали про ринок. Не знали, наскільки це буде правильно й ефективно. Ми пішли на експеримент, щоб зрозуміти, як взаємодіяти з аудиторією, що їй цікаво, а що – ні. І після таких експериментів ми наважилися створювати продукт», – прокоментував спікер.

Тариф для геймерів

У 2019 році компанія запустила спеціальний тариф для геймерів «Ігровий». Його особливість полягає в тому, що туди входять і мобільний зв’язок, і фіксований Інтернет, а головне – преміум-підписка на WoT і спеціальний танк у подарунок.

«Річний план із під’єднань до цього тарифу ми виконали за один тиждень. Був дійсно шалений успіх, велика кількість продажів за перші дні. Є майже 500 тис. потенційних гравців, які готові скористатися цим тарифом, і десь 100 тис. вже зараз перебувають у нашій базі», – прокоментував Павло Даніман.

Також спікер проанонсував спільний проєкт «Київстар» і кіберспортивної команди NAVI – запуск NAVI eSports Camp, у якому навчатимуться нові гравці. Уже відібрано 10 осіб, 5 із яких за результатами навчання стануть учасниками молодшої команди з CS:GO під брендом NAVI. Стежити за їхнім навчанням можна на YouTube-каналі NAVI Junior.


Дізнайтеся, про що ще говорили спікери eSPORTconf Ukraine 2019, тут ►►►

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map