«У кіберспорт приходять хлопці, які люблять грати й перемагати» – Андрій Чередниченко з DreamTeam

«У кіберспорт приходять хлопці, які люблять грати й перемагати» – Андрій Чередниченко з DreamTeam

Спікером eSPORTconf Ukraine став директор із маркетингу DreamTeam Андрій Чередниченко, який розповів гостям конференції, як платформі вдалося залучити понад мільйон користувачів за рік. Зокрема, про роботу з інфлюенсерами та про нюанси щодо SEO-просування.

DreamTeam – це платформа і платіжна система для ринку кіберспорту й геймінгу, яка об’єднує гравців, тренерів, аналітиків, менеджерів, команди, турніри й компанії. Фінансові операції всередині платформи побудовані на блокчейні. За рік існування DreamTeam вдалося залучити понад мільйон користувачів. У своєму виступі Андрій Чередниченко зазначив, що інфлюенсер-маркетинг був для компанії найефективнішим.

«Якщо вам потрібен об’єм, ви йдете до великих інфлюенсерів, якщо вам потрібна ефективність і ви хочете зберегти бюджет, то ви йдете до маленьких. Це займає більше часу й ресурсів під час реалізації, але це працює», – сказав Андрій Чередниченко.

Він порадив передусім ідентифікувати аудиторію, а також скласти список усіх потенційних інфлюенсерів і бути готовим як до тривалих переговорів, так і до того, що доведеться торгуватися. Також Андрій зазначив кілька найважливіших моментів у просуванні, зокрема – значущість тестування.

«Тестинг – це основа всього просування продукту. Тестуйте якомога більше комбінацій регіонів, якомога більше комбінацій інструментів. Наприклад, пошукова система Bing приносила нам кращу ефективність для США з CS:GO. А з League of Legends раптово спрацював Facebook, хоча для CS:GO він був неефективний», – прокоментував спікер.

Ми поспілкувалися з Андрієм Чередниченком, щоб дізнатися, як він починав роботу у сфері кіберспортивного маркетингу і як розвиватиметься платформа DreamTeam далі.

Інтерв’юер: eSPORTconf Ukraine (eSPORTconf)
Респондент: Андрій Чередниченко (А.Ч.)

eSPORTconf: Як ви прийшли в кіберспортивний маркетинг і які існують способи знайти подібних фахівців?

А. Ч.: Спочатку я працював не в кіберспорті й навіть не в геймінгу, а в класичних діджитал- і маркетинг-структурах. Це дуже хороша школа – ти досконально вивчаєш, як усе працює і як має відбуватися. Потім я працював у Samsung, і тільки отримавши досвід бренд-маркетингу і зрозумівши саму суть діджитал-маркетингу, перейшов у кіберспорт – у кіберспортивну організацію Na’Vi. Це було дуже класно, бо в мене вже були навички, які можна застосувати, щоб побудувати все так, як воно повинно працювати.

У цій сфері не вистачає кадрів, бо вона досить нова. З одного боку, добре, що тут багато ідейних людей, яким подобається кіберспорт, але часто їм не вистачає скілів і хард-скілів, досвіду в тому, як допомагати бізнесу розвиватися. Тому кадри завжди важко знайти. Я брав на цю роботу людей і не зі сфери кіберспорту взагалі, необхідна була лише готовність, розуміння того, що вони зможуть працювати з цією аудиторією. Іншими словами, це повинні бути ті, хто хоча б знає про існування комп’ютерних ігор і лояльно до них ставиться.

Вийшло, що люди, у яких не було досвіду в кіберспорті, але був досвід у маркетингу, швидко занурювалися в цю сферу. І це кращий варіант, ніж коли я брав людей із індустрії кіберспорту, які не мали навичок роботи в маркетингу. Головне те, як ти робиш роботу, і розуміння процесу.

eSPORTconf: На яких напрямах розвитку платформи команда DreamTeam зосереджена зараз?

А. Ч.: Зараз в основному фокус йде на сам продукт, бо в маркетингу налаштовані всі процеси, ми знаємо, як що працює – у цьому плані в нас усе налагоджено. Тому зараз працюємо саме над продуктом, щоб підвищити ретеншн і збільшити безпосередньо ревенью. Для цього ми будуємо нові фішки для основної дисципліни – Counter-Strike.

Плюс до цього ми шукаємо новий ринок. Нещодавно запустили Apex Legends – гру, де можна переглянути свою статистику, те, як вона змінюється, що на неї впливає. Також це дуже сподобалося аудиторії в плані конверсії. Іншими словами, ми і копаємо в глибину, і дивимося нові можливості – як можна те, що ми вже зробили, перенести на інші ігри.

eSPORTconf: Як, на вашу думку, змінилася кіберспортивна аудиторія за останні декілька років?

А. Ч.: Мені здається, аудиторія збільшилася, розширилося охоплення людей, які почули про існування кіберспорту й намагаються його зрозуміти. Батьки, наприклад, більше заглиблюються в те, чим займаються їхні діти. Через те, що з’являються нові бренди, проводяться серйозніші турніри – такі як Overwatch League, наприклад, – залучається тепер і некласична аудиторія.

Звісно, ця публіка підросла, як і ми, – багато хто з тих, хто починав грати 8-10 років тому, брав участь у турнірах, працював у цій сфері, зараз уже мають серйозний бізнес. А ще люди стали більше дивитися, бо не у всіх є час безпосередньо брати участь у грі.

Але суть залишилася та ж сама – у кіберспорт приходять хлопці, які люблять грати й перемагати, яким подобається азарт і змагання. Якраз для них ми й робимо продукт, який дає змогу розвиватися, знаходити один одного й у підсумку заробляти гроші.

eSPORTconf: Який продукт у кіберспорті, на вашу думку, найбільш популярний зараз і чому?

А. Ч.: Зараз усе крутиться навколо відеоконтенту, який робиться і споживається. Це Twitch і різні китайські платформи. Думаю, кіберспорт стає більш телевізійним у тому плані, що з’являються шоу й різні класні інтеграції. Усе зосереджено навколо того, що люди багато грають, а зараз ще й дивляться – і таких глядачів чимало. Тому важливі і турнірні платформи, і безпосередньо розробники ігор, які впливають на всю екосистему загалом – вони задають тренди і плюс до всього в них величезна фанбаза.

Дізнатися більше про спікерів eSPORTconf Ukraine ви можете в розділі «Новини» нашого сайту.

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map