Софія Дунаєвська поділилася досвідом створення реаліті-шоу «Битви геймерів»

Софія Дунаєвська поділилася досвідом створення реаліті-шоу «Битви геймерів»

На конференції eSPORTconf Ukraine 2017 свою доповідь презентувала Софія Дунаєвська – фахівець бренду HyperX з маркетингу на ігровому та кіберспортивному ринках. Спікер в e-Sports вже 14 років, розпочинала свій шлях з участі в змаганнях із Counter-Strike 1.6. Саме вона створила для бренду HyperX реаліті-шоу на платформі YouTube під назвою «Битви геймерів», виступивши також його ведучою. Пропонуємо ознайомитися з оглядом доповіді Софії Дунаєвської.

Позиціонування бренду

Бренд HyperX орієнтується на геймерів і фанатів e-Sports. Він підтримує понад 150 кіберспортивних клубів з різних країн, спонсорує турніри та фестивалі. Також бренд співпрацює з популярними блогерами та стримерами.

Агенти впливу

Софія зазначила, що своїх інфлюенсерів (агентів впливу) вони обирають дуже ретельно, аби не нашкодити іміджу компанії. «Ми намагаємося підтримувати тільки найтоповіших і найадекватніших блогерів», – заявила вона. Вкрай важливо упевнитися, що витрачені на позитивний маркетинг зусилля не стануть марними через чиїсь «витівки». Відтак, обираючи інфлюенсера, недостатньо зважати лише на масштаби його аудиторії – краще наперед переконатися в його надійності.

Реаліті-шоу

«Битви геймерів» створювали як розважальний контент для СНД-аудиторії, метою якого було посилення позиції бренду в якості №1 для геймерів і ентузіастів. Цей креативний проект також анонсував два нових продукти: клавіатуру та навушники.

«Створювати продукт, в який люди не вірять, – означає приректи себе на провал», – зазначила Софія. За її словами, цільова аудиторія шоу (12–35 років) досить недовірлива, тому працювати з нею потрібно дуже обережно. При зйомках уникали перебору з брендуванням, намагалися максимально розважити глядача та заслужити його довіру.

Завдяки формату, унікальному для СНД, шоу виявилося досить успішним, і вже затверджено другий сезон, до якого залучать ще більше іменитих учасників.

Радимо також переглянути інтерв`ю з Софією Дунаєвською, що було взяте під час конференції.

назад до списку

Гостям

Купити квиток

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!