Софія Дунаєвська поділилася досвідом створення реаліті-шоу «Битви геймерів»

Софія Дунаєвська поділилася досвідом створення реаліті-шоу «Битви геймерів»

На конференції eSPORTconf Ukraine 2017 свою доповідь презентувала Софія Дунаєвська – фахівець бренду HyperX з маркетингу на ігровому та кіберспортивному ринках. Спікер в e-Sports вже 14 років, розпочинала свій шлях з участі в змаганнях із Counter-Strike 1.6. Саме вона створила для бренду HyperX реаліті-шоу на платформі YouTube під назвою «Битви геймерів», виступивши також його ведучою. Пропонуємо ознайомитися з оглядом доповіді Софії Дунаєвської.

Позиціонування бренду

Бренд HyperX орієнтується на геймерів і фанатів e-Sports. Він підтримує понад 150 кіберспортивних клубів з різних країн, спонсорує турніри та фестивалі. Також бренд співпрацює з популярними блогерами та стримерами.

Агенти впливу

Софія зазначила, що своїх інфлюенсерів (агентів впливу) вони обирають дуже ретельно, аби не нашкодити іміджу компанії. «Ми намагаємося підтримувати тільки найтоповіших і найадекватніших блогерів», – заявила вона. Вкрай важливо упевнитися, що витрачені на позитивний маркетинг зусилля не стануть марними через чиїсь «витівки». Відтак, обираючи інфлюенсера, недостатньо зважати лише на масштаби його аудиторії – краще наперед переконатися в його надійності.

Реаліті-шоу

«Битви геймерів» створювали як розважальний контент для СНД-аудиторії, метою якого було посилення позиції бренду в якості №1 для геймерів і ентузіастів. Цей креативний проект також анонсував два нових продукти: клавіатуру та навушники.

«Створювати продукт, в який люди не вірять, – означає приректи себе на провал», – зазначила Софія. За її словами, цільова аудиторія шоу (12–35 років) досить недовірлива, тому працювати з нею потрібно дуже обережно. При зйомках уникали перебору з брендуванням, намагалися максимально розважити глядача та заслужити його довіру.

Завдяки формату, унікальному для СНД, шоу виявилося досить успішним, і вже затверджено другий сезон, до якого залучать ще більше іменитих учасників.

Радимо також переглянути інтерв`ю з Софією Дунаєвською, що було взяте під час конференції.

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map