
18.07.2017
На даний момент в індивідуальній категорії турніру Quake World Championships визначено 3 з 4 кваліфікаційних груп, які дісталися фіналів Європейського та Північноамериканського регіонів. Кожна налічує по 8 гравців.
З 24 відомих нині представників Європи 8 гравців з СНД. Серед них є українець – Дмитро «Xron» Сахарук. Ще два білоруси: Микита «clawz» Марчинський і гравець клубу Virtus.pro Олексій «Cypherrr» Янушевський.
РФ зараз представляє 5 гравців:
- Ніколай «AGENT» Майоров;
- Олексій «Nitrino» Карташев;
- Антон «Cooller» Сіньгов;
- Олександр «BaSe» Рибін;
- Андрій «inz» Занозін.
На жаль, у командній категорії немає жодного колективу під прапором якоїсь з країн СНД, але гравці регіону виступають у складах 2z і The Defendants.
Кіберспортивні турніри як успішний бізнес: на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість співвласник порталу Gameinside Геннадій Веселков
Глобальні доходи кіберспорту у 2020 році склали майже $ 1 млрд. Значна частина прибутку припадає на компанії, які займаються організацією esports-змагань. Через це напрям стає все привабливішим для інвестицій і розвитку бізнесу.
Глава правління UESF Іван Данішевський: про кіберосвіту в Україні та труднощі процесу популяризації геймінгу
Що гальмує розвиток кіберосвіти в Україні? Яка інфраструктура необхідна для просування esports-сфери? Чи можлива реалізація трансляцій кіберспортивних турнірів на телебаченні? На ці та інші запитання в ексклюзивному інтерв’ю для eSPORTconf Ukraine 2021 відповів Іван Данішевський – голова правління Федерації кіберспорту України (UESF).
На eSPORTconf Ukraine 2021 керівник відділу продажів і партнерства в Esports Charts Сергій Руденко розповість про ризики під час виходу на кіберспорти
Зараз Україна вже входить до десятки країн світу з розвитку кіберспорту. У 2020 році його визнали офіційним різновидом спорту. Тоді ж профільні асоціації заявили про свої масштабні плани щодо організації турнірів і будівництва інфраструктури.
Беттінг, кіберспорт, інститут репутації: про це на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість Head of Esports у Parimatch Tech Степан Шульга
Яку роль відіграє беттінг в esports-індустрії? Як ставки впливають на популярність галузі? І як букмекерство впливає на інститут репутації кіберспорту? 22 квітня на eSPORTconf Ukraine 2021 про це розповість Head of Esports в Parimatch Tech Степан Шульга.
Підписатись на новини
Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!