Чи стане Apex Legends кіберспортивною дисципліною?

Чи стане Apex Legends кіберспортивною дисципліною?

Гра Apex Legends, що розірвалася атомною бомбою серед геймерів (а особливо — серед стримерів), має шанси стати кіберспортивною дисципліною. Розберемося, наскільки це реально й що заважає грі на шляху до кіберспортивного олімпу.

Офіційних анонсів не було

Electronic Arts, яка видала цю гру, ще ні словом не обмовилася про можливі турніри в майбутньому. З Apex Legends вже відбувалися турніри, але всі вони ніяк не були пов’язані з EA.

Чи зможе Apex Legends в кіберспорт? - 1

Саме видавці й розробники визначають усі умови турнірів: регламент, призовий фонд, «мету», дати проведення, кількість команд тощо. А оскільки ні ті, ні інші ще не зробили заяв, рано говорити про Apex Legends як про кіберспортивну дисципліну.

Банальний приклад — Heroes of The Storm. Компанія Blizzard, випустивши гру з-під свого крила, оголосила, що більше не буде підтримувати турніри. Реакція не забарилася: велика частина кіберспортивних організацій тут же відвернулася від гри, і тепер геймерам не варто чекати великих турнірів з HoTS.

Цей принцип працює в кожній грі — коли розробник втрачає інтерес до гри, спільнота гравців робить те ж саме.

Сумнівний досвід EA

Чи зможе Apex Legends в кіберспорт? - 2

Electronic Arts вже запускала кіберспортивні турніри — з FIFA. І призові солідні, і фанатська база величезна. Але грі не вдалося стати дуже популярною кібердисципліною.

Чому? Відповідь проста: у грі багато багів. Уявіть собі, що ваш воротар у фінальному, вирішальному кіберматчі просто заносить м’яч у свої ворота. Такий глюк може коштувати дуже дорого, у прямому сенсі слова.

Тому не варто так уже сильно покладатися на досвід EA в кіберспорті. Якби вона позбавила свої кібердисципліни від багів, то до них би потягнулися не тільки геймери, а й фанати футболу, яких у світі налічується не один десяток мільйонів.

Не найвдаліший жанр

Оскільки Apex Legends виконана в жанрі «королівська битва», у неї є певні вроджені вади.

По-перше, турніри з таких ігор повинні режисерувати професійно. Уже були випадки, коли постійне перемикання між камерами і гравцями лише збивало глядачів із пантелику. Їм складно зрозуміти, коли погляд переходить з однієї команди на іншу. Це і вбиває видовищність турніру.

По-друге, в Battle Royale майже немає маленьких лампових LAN-турнірів, де гравці можуть зустрітися один з одним. Вони потрібні, щоб гра обростала новими фанатами, а самі геймери розвивалися й завойовували велику популярність (ставали медійними).

По-третє, глядачі більше схильні подивитися на улюбленого стримера, який розносить ворогів направо й наліво, а заодно й розмовляє з чатиком. Через це багато кіберспортсменів кажуть, що їздити на LAN-турніри їм просто не вигідно: вони набагато більше грошей зароблять за пару стримів вдома на дивані.

Велика несподіванка

Гра перевершила всі мислимі й немислимі очікування розробників. Respawn Entertainment не була готова до того, що в грі вже через вісім годин після релізу буде 1 мільйон користувачів. А ще через місяць — уже 50 мільйонів.

Такий хайп, що супроводжувався рекордами за стримом на Twitch, змусив спільноту очікувати від розробників чогось нового й настільки ж крутого. Але ті не поспішають викочувати ні новин, ні оновлень, бо не очікували такої реакції ігрової спільноти.

Що в підсумку?

Зараз розробники зміцнюють стабільність клієнта і спішно латають діри. У них уже є колосальна увага всього ком’юніті, зокрема професійних кіберспортивних організацій. Чи є в них шанси стати кібердисципліною? Однозначно. Але чи стане Apex Legends нею — покаже час.

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!