Найуспішніші кіберспортивні дисципліни за перший квартал 2021 року: хто очолив рейтинг, на думку The Esports Observer?

Найуспішніші кіберспортивні дисципліни за перший квартал 2021 року: хто очолив рейтинг, на думку The Esports Observer?

Портал The Esports Observer опублікував власний рейтинг найуспішніших кіберспортивних дисциплін початку 2021 року. Складався він з урахуванням певних показників, з-поміж яких перегляди стримів на Twitch, кількість проведених турнірів та активна база гравців.

Незмінним лідером рейтингу в останні чотири роки залишається League of Legends з індексом успішності 64,94. Значною мірою домінування цієї гри пов’язано з величезною базою гравців. Ба більше, за перші три місяці 2021-го вона знову стала найпопулярнішою на стримінговій платформі Twitch.

Друге місце в рейтингу зайняв Counter-Strike: Global Offensive з індексом 60,23. Ранній початок кіберспортивних змагань у 2021 році допоміг грі увійти до трійки найкращих. Протягом кварталу було проведено понад 80 турнірів із CS:GO, а призові фонди склали $3,6 млн.

Закриває трійку Fortnite з індексом 40,01. Попри те, що минулого року гра залишалася позаду більшості інших кіберспортивних дисциплін, Fortnite Epic Games забезпечили третій за величиною призовий фонд протягом першого кварталу 2021 року.

Далі десятку найуспішніших кіберспортивних дисциплін початку 2021 року продовжили такі ігри: Call of Duty: Modern Warfare, PlayerUnknown's Battlegrounds, Valorant, Rocket League, Dota 2, Apex Legends і World of Warcraft. Показово, що культова гра FIFA 21 зайняла 13-те місце, так і не зумівши потрапити в десятку найкращих.

За якими показниками визначали успішність ігор?

The Esports Observer розробив метрику, що дає змогу кількісно оцінити успішність ігор для ПК на основі аналітики Newzoo. Було складено шість ключових показників ефективності (KPI) і визначено ступінь їхньої важливості:

  • Щомісяця активні гравці на ПК: 30%.

  • Розподілені виграші в кіберспорті: 25%.

  • Години перегляду кіберспорту (на Twitch): 20%.

  • Загальна кількість годин перегляду на Twitch: 15%.

  • Кількість турнірів: 5%.

  • Одночасні трансляції Twitch: 5%.


Більше про світ кіберспорту можна дізнатися на eSPORTconf Ukraine 2021, де виступлять представники HellRaisers, UESF, Української асоціації електронного футболу, WePlay Esports, Maincast і багато інших. Експерти розкажуть про можливості та перспективи ринку, а також ефективні способи розвитку бізнесу в цій сфері. Івент відбудеться 26 травня в Києві.

Програма та реєстрація >>>