«Народжені перемагати» виграють, але не за Na'Vi. Контракт з ESforce закінчився

«Народжені перемагати» виграють, але не за Na'Vi. Контракт з ESforce закінчився

На вихідних відбулися змагання європейського етапу чемпіонату світу WESG 2017. У турнірі з CS:GO перемога дісталася збірній України, і більша частина складу – гравці клубу Natus Vincere G2A. З часів повернення старого капітана команди з Gambit Esports, це їх перша, відносно велика перемога, але і вона відбулася під прапорами Team Ukraine.

Нагородою для кіберспортсменів став слот у гранд-фіналі чемпіонату, а також $ 40 тисяч.

Водночас фанати подейкують про зняття з відомого українського клубу «прокляття», яке заважало його гравцям. Причиною тому – завершення співпраці з організацією ESforce. Обидві сторони заявили про своє задоволення результатами партнерства, але від подальших взаємин відмовилися.

Нагадаємо, що російський eSports-холдинг об’єднує клуби Virtus.pro і SK Gaming, видання Cybersport.ru, студію RuHub, клуб Yota Arena, турніри EPICENTER та ін.

Підписуйтесь на новини eSPORTconf Ukraine в Facebook та VK!

02/03/2021 Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов
Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов Чому освіта в кіберспорті необхідна? Які навички затребувані на кіберспортивному ринку праці? Як esports-організації можуть допомогти в підготовці кваліфікованих фахівців?
18/02/2021 Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021
Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021 7 квітня відбудеться eSPORTconf Ukraine 2021, присвячена можливостям і перспективам кіберспорту. Захід збере провідних фахівців індустрії для обговорення потенціалу та векторів розвитку esports-галузі.