Минуле й сьогодення українського кіберспорту. За доповіддю Геннадія Веселкова на eSPORTconf Ukraine

Минуле й сьогодення українського кіберспорту. За доповіддю Геннадія Веселкова на eSPORTconf Ukraine

У своїй доповіді на eSPORTconf Ukraine 2017 Геннадій Веселков розповів про історію українського кіберспорту, окреслив його актуальний стан і звернув увагу учасників на нинішні проблеми. Пропонуємо розглянути найцікавіші моменти його виступу.

Історія eSports в Україні

Геннадій Веселков умовно поділяє історію розвитку кіберспорту в Україні на 3 етапи:

  • Комп'ютерні клуби. Коли гравці отримали можливість збиратися разом і змагатися не тільки через мережу, але й офлайн, це поклало початок вітчизняному кіберспорту. З'явилися перші колективи, так звані клани. Найпопулярнішими були перші ігри серій Quake та Counter-Strike.
  • Великі турніри. Поява перших глобальних змагань з великими призовими. Найпопулярніші з них – World Cyber ​​Games і ASUS Cup.
  • Епоха розробників. Почалася в 2011 році. Знаковим став турнір The International, який провів Valve Corp., де клуб Natus Vincere виграв $1 млн. Відтоді розробники популярних ігор почали активно брати участь у розвитку кіберспортивних дисциплін, організовуючи турніри та виступаючи спонсорами команд.

Зараз розробники контролюють ринок, беручи участь у проведенні всіх важливих турнірів зі своїх ігор. Серед найвпливовіших і найактивніших компаній: Valve (Dota 2, CS:GO), Riot Games (LoL), Blizzard (StarCraft II, Hearthstone, Overwatch), EA Sports (FIFA 17), ін.

Реалії та проблеми українського кіберспорту

Зараз у країні склалася досить специфічна ситуація. Серед українських кіберспортсменів чимало зірок світового рівня, але більшість із них – представники «старої школи». Вони починали кар'єру ще за часів турнірів на кшталт World Cyber ​​Games і ASUS Cup.

Молоді ж гравці дуже рідко виходять на професійний рівень через відсутність чіткої системи LAN-турнірів в Україні, завдяки якій вони би поетапно долали шлях від аматора до професіонала в змаганнях із рівними суперниками.

Цікаві тези, висловлені експертом під час доповіді:

  • «eSports – один з найдемократичніших видів спорту. Він не потребує спеціального обладнання, ідеальної фізичної форми та значних коштів, щоб стати профі».
  • «За статистикою, просто граючи вдома, неможливо пробитися у великий кіберспорт, необхідна практика взаємодії з іншими гравцями».
  • «Щоб досягти успіху в кіберспорті, слід по-справжньому любити свою дисципліну, а не шукати простий і вигідний шлях».

Щоб дізнатися, яку дисципліну Геннадій Веселков вважає найперспективнішою для українського eSports, читайте інтерв`ю зі спікером.

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map