Минуле й сьогодення українського кіберспорту. За доповіддю Геннадія Веселкова на eSPORTconf Ukraine

Минуле й сьогодення українського кіберспорту. За доповіддю Геннадія Веселкова на eSPORTconf Ukraine

У своїй доповіді на eSPORTconf Ukraine 2017 Геннадій Веселков розповів про історію українського кіберспорту, окреслив його актуальний стан і звернув увагу учасників на нинішні проблеми. Пропонуємо розглянути найцікавіші моменти його виступу.

Історія eSports в Україні

Геннадій Веселков умовно поділяє історію розвитку кіберспорту в Україні на 3 етапи:

  • Комп'ютерні клуби. Коли гравці отримали можливість збиратися разом і змагатися не тільки через мережу, але й офлайн, це поклало початок вітчизняному кіберспорту. З'явилися перші колективи, так звані клани. Найпопулярнішими були перші ігри серій Quake та Counter-Strike.
  • Великі турніри. Поява перших глобальних змагань з великими призовими. Найпопулярніші з них – World Cyber ​​Games і ASUS Cup.
  • Епоха розробників. Почалася в 2011 році. Знаковим став турнір The International, який провів Valve Corp., де клуб Natus Vincere виграв $1 млн. Відтоді розробники популярних ігор почали активно брати участь у розвитку кіберспортивних дисциплін, організовуючи турніри та виступаючи спонсорами команд.

Зараз розробники контролюють ринок, беручи участь у проведенні всіх важливих турнірів зі своїх ігор. Серед найвпливовіших і найактивніших компаній: Valve (Dota 2, CS:GO), Riot Games (LoL), Blizzard (StarCraft II, Hearthstone, Overwatch), EA Sports (FIFA 17), ін.

Реалії та проблеми українського кіберспорту

Зараз у країні склалася досить специфічна ситуація. Серед українських кіберспортсменів чимало зірок світового рівня, але більшість із них – представники «старої школи». Вони починали кар'єру ще за часів турнірів на кшталт World Cyber ​​Games і ASUS Cup.

Молоді ж гравці дуже рідко виходять на професійний рівень через відсутність чіткої системи LAN-турнірів в Україні, завдяки якій вони би поетапно долали шлях від аматора до професіонала в змаганнях із рівними суперниками.

Цікаві тези, висловлені експертом під час доповіді:

  • «eSports – один з найдемократичніших видів спорту. Він не потребує спеціального обладнання, ідеальної фізичної форми та значних коштів, щоб стати профі».
  • «За статистикою, просто граючи вдома, неможливо пробитися у великий кіберспорт, необхідна практика взаємодії з іншими гравцями».
  • «Щоб досягти успіху в кіберспорті, слід по-справжньому любити свою дисципліну, а не шукати простий і вигідний шлях».

Щоб дізнатися, яку дисципліну Геннадій Веселков вважає найперспективнішою для українського eSports, читайте інтерв`ю зі спікером.

назад до списку

Гостям

Купити квиток

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!