Представник «Пепсіко» оголосив про початок співпраці з клубом Virtus.pro

Представник «Пепсіко» оголосив про початок співпраці з клубом Virtus.pro

CMO компанії «Пепсіко» за напрямом «енергетичні напої» Анатолій Гордєєв заявив про початок партнерства між брендом Adrenaline Rush і eSports-клубом Virtus.pro. Це лише перший спільний проект американської транснаціональної харчової компанії з російським кіберспортивним холдингом ESforce. Судячи з коментарів обох сторін, партнерство матиме розвиток також за іншими напрямками.

Бренд Adrenaline Rush став активним учасником кіберспортивного ринку минулого року. Його представники створили під цим ім'ям всеросійський кубок і професійну лігу з дисципліни Counter-Strike: Global Offensive. У фіналі осіннього чемпіонату 2016-го вони розіграли $100 тис. Половину цієї суми за перемогу отримав клуб Gambit Gaming.