Оновлений склад Fnatic має однаково багато ризиків і перспектив

Оновлений склад Fnatic має однаково багато ризиків і перспектив

Колектив Fnatic з Dota 2 поповнили гравці західної просцени. До нього приєдналися Йохан Острем (pieliedie), Стів Йе (виступає як Excalibur) і Джекі Мао (відомий як EternalEnvy). Кожен з них має неабиякий потенціал, але існує певний ризик, що разом його розкрити їм не вдасться.

Капітан складу EternalEnvy, відомий своїми геніально-божевільними стратегіями гри. Під його керівництвом команда має однакові шанси на безперечне лідерство в своєму регіоні та на повний провал у новому сезоні.

Не таким однозначним є і Excalibur, чий пік кар'єрних досягнень припав на початок шляху в професійному кіберспорті. Цей сезон визначить, чи вдасться Стіву знову «запалити свою зірку» чи доведеться повернутися до команд другого ешелону.

Тільки pieliedie з нових членів Fnatic має стабільний рівень гри. Проте, Dota 2 – командний спорт, тому невідомі змінні впливають на нього сильніше, ніж константи. Спостерігати за грою цього складу в наступному сезоні буде надзвичайно цікаво.

02/03/2021 Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов
Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов Чому освіта в кіберспорті необхідна? Які навички затребувані на кіберспортивному ринку праці? Як esports-організації можуть допомогти в підготовці кваліфікованих фахівців?
18/02/2021 Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021
Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021 7 квітня відбудеться eSPORTconf Ukraine 2021, присвячена можливостям і перспективам кіберспорту. Захід збере провідних фахівців індустрії для обговорення потенціалу та векторів розвитку esports-галузі.