Про українську кіберспортивну аудиторію і про те, що робити брендам у цій сфері — розповість засновник холдингу ESM.One Іван Данішевський

Про українську кіберспортивну аудиторію і про те, що робити брендам у цій сфері — розповість засновник холдингу ESM.One Іван Данішевський

Станом на 2018-ий рік за ігровими трансляціями стежили 5 млн українців — це понад 10 % населення країни.

Хто вони — фанати кіберспорту? Чим цікавляться? Які бренди можуть знайти серед них своїх потенційних клієнтів? Про це 13 червня на eSPORTconf Ukraine розповість Іван Данішевський, засновник кіберспортивного холдингу ESM.One.

Тема його доповіді: «Українська аудиторія геймінгу й що робити брендам в українському кіберспорті».

Іван Данішевський був керівником стримінгу і прямих трансляцій Garena CIS, а також креативним директором телеканалу про ігрову індустрію й кіберспорт GameShow. Зараз разом із командою організовує турніри, веде різні кіберспортивні проекти і планує розширити сферу esports до освітніх програм у вищих навчальних закладах. Він створив 32 продукти під брендом ESM.One — як публічних, так і закритих. Серед них:

  • аналітичне агентство Esport Charts;
  • сервіс для організації кіберспортивних змагань ESM.Zone;
  • Zeer.tv — проект із навчання стимерів;
  • платформа для донатів Fundy.us.

Щоб послухати доповідь спікера й поставити йому питання — ♦реєструйтеся♦ на захід.

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map