Про українську кіберспортивну аудиторію і про те, що робити брендам у цій сфері — розповість засновник холдингу ESM.One Іван Данішевський

Про українську кіберспортивну аудиторію і про те, що робити брендам у цій сфері — розповість засновник холдингу ESM.One Іван Данішевський

Станом на 2018-ий рік за ігровими трансляціями стежили 5 млн українців — це понад 10 % населення країни.

Хто вони — фанати кіберспорту? Чим цікавляться? Які бренди можуть знайти серед них своїх потенційних клієнтів? Про це 13 червня на eSPORTconf Ukraine розповість Іван Данішевський, засновник кіберспортивного холдингу ESM.One.

Тема його доповіді: «Українська аудиторія геймінгу й що робити брендам в українському кіберспорті».

Іван Данішевський був керівником стримінгу і прямих трансляцій Garena CIS, а також креативним директором телеканалу про ігрову індустрію й кіберспорт GameShow. Зараз разом із командою організовує турніри, веде різні кіберспортивні проекти і планує розширити сферу esports до освітніх програм у вищих навчальних закладах. Він створив 32 продукти під брендом ESM.One — як публічних, так і закритих. Серед них:

  • аналітичне агентство Esport Charts;
  • сервіс для організації кіберспортивних змагань ESM.Zone;
  • Zeer.tv — проект із навчання стимерів;
  • платформа для донатів Fundy.us.

Щоб послухати доповідь спікера й поставити йому питання — ♦реєструйтеся♦ на захід.