Про відвідуваність eSports-ігор на майстер-класі в inVega розповів Гліб Альохін

Про відвідуваність eSports-ігор на майстер-класі в inVega розповів Гліб Альохін

Наприкінці квітня у київському освітньому просторі inVega відбувся майстер-клас Гліба Альохіна з eSports-маркетингу. Співвласник організації AnimaUnity та перший маркетинг-директор клубу Na`Vi навів цікаві статистичні дані про стан галузі та розглянув показові кейси з особистого професійного досвіду. Пропонуємо вам огляд однієї з порушених ним тем.

Звернемо увагу на статистичні дані з відвідуваності популярних кіберспортивних ігор. Завдяки великим турнірним призовим, якими компанія Valve забезпечує Dota 2, ця гра утримує лідерські позиції в eSports. Проте, її загальна відвідуваність і перегляди матчів з дисципліни не настільки високі, як, може здаватись.

За багатьма показниками гру Dota 2 впевнено випереджають League of Legends і Hearthstone, а CS:GO стрімко скорочує дистанцію. Нижче наведено дані, які використовував у своїй презентації Гліб Альохін.

Відвідуваність кіберспортивних ігор за кількістю унікальних користувачів за місяць:

  • League of Legends – 100 млн;
  • Hearthstone – 30 млн;
  • Dota 2 – 10 млн;
  • CS:GO – 10 млн;
  • Counter-Strike – 5 млн;
  • StarCraft – 5 млн;
  • World of Tanks – 5 млн;
  • Heroes of the Storm – 2 млн.

Також Гліб звернув увагу учасників майстер-класу на мобільну багатокористувацьку гру Clash Royale. Згідно його даних, за місяць її відвідує близько 100 млн унікальних користувачів, як і LoL. Оскільки це все ж казуальний онлайн-додаток, на один щабель із зазначеними вище іграми її ставити, мабуть, не варто, але ось звернути увагу на цей феномен не завадить.

Clash Royale має змагальний характер і фентезійний сеттінг, до того ж це карткова гра на кшталт Hearthstone. Цілком ймовірно, що вона посяде вагоме місце в eSports. Проте зараз, за даними ресурсу e-Sports Earnings, Clash Royale посідає 93 місце серед 100 найпопулярніших кіберспортивних дисциплін. На її рахунку 6 турнірів, 27 професійних гравців і $103 109 призових.

Бажаєте дізнатися думку менеджерів популярних eSports-клубів про визнання кіберспорту в Україні? Тоді переходьте за посиланням.

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map