Про відвідуваність eSports-ігор на майстер-класі в inVega розповів Гліб Альохін

Про відвідуваність eSports-ігор на майстер-класі в inVega розповів Гліб Альохін

Наприкінці квітня у київському освітньому просторі inVega відбувся майстер-клас Гліба Альохіна з eSports-маркетингу. Співвласник організації AnimaUnity та перший маркетинг-директор клубу Na`Vi навів цікаві статистичні дані про стан галузі та розглянув показові кейси з особистого професійного досвіду. Пропонуємо вам огляд однієї з порушених ним тем.

Звернемо увагу на статистичні дані з відвідуваності популярних кіберспортивних ігор. Завдяки великим турнірним призовим, якими компанія Valve забезпечує Dota 2, ця гра утримує лідерські позиції в eSports. Проте, її загальна відвідуваність і перегляди матчів з дисципліни не настільки високі, як, може здаватись.

За багатьма показниками гру Dota 2 впевнено випереджають League of Legends і Hearthstone, а CS:GO стрімко скорочує дистанцію. Нижче наведено дані, які використовував у своїй презентації Гліб Альохін.

Відвідуваність кіберспортивних ігор за кількістю унікальних користувачів за місяць:

  • League of Legends – 100 млн;
  • Hearthstone – 30 млн;
  • Dota 2 – 10 млн;
  • CS:GO – 10 млн;
  • Counter-Strike – 5 млн;
  • StarCraft – 5 млн;
  • World of Tanks – 5 млн;
  • Heroes of the Storm – 2 млн.

Також Гліб звернув увагу учасників майстер-класу на мобільну багатокористувацьку гру Clash Royale. Згідно його даних, за місяць її відвідує близько 100 млн унікальних користувачів, як і LoL. Оскільки це все ж казуальний онлайн-додаток, на один щабель із зазначеними вище іграми її ставити, мабуть, не варто, але ось звернути увагу на цей феномен не завадить.

Clash Royale має змагальний характер і фентезійний сеттінг, до того ж це карткова гра на кшталт Hearthstone. Цілком ймовірно, що вона посяде вагоме місце в eSports. Проте зараз, за даними ресурсу e-Sports Earnings, Clash Royale посідає 93 місце серед 100 найпопулярніших кіберспортивних дисциплін. На її рахунку 6 турнірів, 27 професійних гравців і $103 109 призових.

Бажаєте дізнатися думку менеджерів популярних eSports-клубів про визнання кіберспорту в Україні? Тоді переходьте за посиланням.

назад до списку

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!