Про маркетинг кіберспортивних проектів розповість Андрій Чередниченко з DreamTeam

Про маркетинг кіберспортивних проектів розповість Андрій Чередниченко з DreamTeam

Як створити успішний кіберспортивний рекрутмент-маркетплейс і залучити мільйон користувачів менш ніж за рік? Цією інформацією з гостями eSPORTconf Ukraine поділиться директор з маркетингу платформи DreamTeam.

Андрій Чередниченко працює в маркетингу вже протягом 10 років, був директором із маркетингу однієї з найвідоміших і успішних команд у кіберспорті — Na'Vi. Є постійним учасником конференцій українського й міжнародного формату (iForum, Invest Summit, Crypto Games Conference, Crypto Invest Summit, Token 2049).

Зараз Андрій обіймає посаду директора з маркетингу компанії DreamTeam — це кіберспортивна платформа, яка допомагає гравцям відточити свої навички, знайти команду однодумців і отримувати прибуток. На етапі ICO проект залучив $ 10 млн, активна юзер-база становить орієнтовано 1,3 мільйона людей, а в команді проекту працює понад 90 осіб. Відмітна особливість платформи DreamTeam — платіжна система, в основі якої лежить технологія блокчейну і використовуються smart-контракти.

На eSPORTconf Ukraine Андрій Чередниченко виступить із доповіддю «1 мільйон користувачів менше ніж за рік. Як влаштований маркетинг DreamTeam».

Спікер розповість:

  • як розвивається ринок кіберспорту і які перспективи це відкриває;
  • як можна розширити базу користувачів до 1 мільйона менше ніж за рік;
  • як стати наймасштабнішим кіберспортивним рекрутмент-маркетплейсом у світі;
  • як створювався DreamTeam: про реалізацію ідеї й робочі маркетингові механізми проекту.

Послухати виступ експерта й поставити йому свої запитання ви зможете 13 червня на галузевому заході eSPORTconf Ukraine.