Про маркетинг кіберспортивних проектів розповість Андрій Чередниченко з DreamTeam

Про маркетинг кіберспортивних проектів розповість Андрій Чередниченко з DreamTeam

Як створити успішний кіберспортивний рекрутмент-маркетплейс і залучити мільйон користувачів менш ніж за рік? Цією інформацією з гостями eSPORTconf Ukraine поділиться директор з маркетингу платформи DreamTeam.

Андрій Чередниченко працює в маркетингу вже протягом 10 років, був директором із маркетингу однієї з найвідоміших і успішних команд у кіберспорті — Na'Vi. Є постійним учасником конференцій українського й міжнародного формату (iForum, Invest Summit, Crypto Games Conference, Crypto Invest Summit, Token 2049).

Зараз Андрій обіймає посаду директора з маркетингу компанії DreamTeam — це кіберспортивна платформа, яка допомагає гравцям відточити свої навички, знайти команду однодумців і отримувати прибуток. На етапі ICO проект залучив $ 10 млн, активна юзер-база становить орієнтовано 1,3 мільйона людей, а в команді проекту працює понад 90 осіб. Відмітна особливість платформи DreamTeam — платіжна система, в основі якої лежить технологія блокчейну і використовуються smart-контракти.

На eSPORTconf Ukraine Андрій Чередниченко виступить із доповіддю «1 мільйон користувачів менше ніж за рік. Як влаштований маркетинг DreamTeam».

Спікер розповість:

  • як розвивається ринок кіберспорту і які перспективи це відкриває;
  • як можна розширити базу користувачів до 1 мільйона менше ніж за рік;
  • як стати наймасштабнішим кіберспортивним рекрутмент-маркетплейсом у світі;
  • як створювався DreamTeam: про реалізацію ідеї й робочі маркетингові механізми проекту.

Послухати виступ експерта й поставити йому свої запитання ви зможете 13 червня на галузевому заході eSPORTconf Ukraine.

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map