Микола Андрущенко з компанії Lanet: як бренду створити gaming-friendly-репутацію

Микола Андрущенко з компанії Lanet: як бренду створити gaming-friendly-репутацію

На eSPORTconf Ukraine 2019 виступить керівник SMM-відділу провайдера Lanet — Микола Андрущенко. Він представить гостям івенту кейс найбільшої Facebook-спільноти на платформі Lanet.

Микола Андрущенко вже вісім років працює в компанії Lanet, де займається розробкою стратегій, впроваджує напрями контекстної реклами, соціальних медіа, email-маркетингу. Відкрив напрям онлайн-TV як повноцінної платформи, світ великих обсягів даних і кіберспорту. Микола працює з новими інструментами й завданнями для компанії у сфері digital-каналів.

«Мережа Ланет» — один із найбільших в Україні провайдерів інтернету та кабельного телебачення. Підрозділ компанії Lanet PLAY спеціалізується на стримах, розвитку відеоблогу на YouTube і проведенні кіберспортивних турнірів. На сторінці підрозділу в Facebook — 50 тисяч підписників.

Тема виступу Миколи Андрущенка: «Як бренду створити gaming-friendly-репутацію. Кейс геймерської Facebook-спільноти на платформі Lanet».

Виступ спікера відбудеться в межах івенту eSPORTconf Ukraine 2019, який пройде в столиці України 13 червня.