Микола Андрущенко з компанії Lanet: як бренду створити gaming-friendly-репутацію

Микола Андрущенко з компанії Lanet: як бренду створити gaming-friendly-репутацію

На eSPORTconf Ukraine 2019 виступить керівник SMM-відділу провайдера Lanet — Микола Андрущенко. Він представить гостям івенту кейс найбільшої Facebook-спільноти на платформі Lanet.

Микола Андрущенко вже вісім років працює в компанії Lanet, де займається розробкою стратегій, впроваджує напрями контекстної реклами, соціальних медіа, email-маркетингу. Відкрив напрям онлайн-TV як повноцінної платформи, світ великих обсягів даних і кіберспорту. Микола працює з новими інструментами й завданнями для компанії у сфері digital-каналів.

«Мережа Ланет» — один із найбільших в Україні провайдерів інтернету та кабельного телебачення. Підрозділ компанії Lanet PLAY спеціалізується на стримах, розвитку відеоблогу на YouTube і проведенні кіберспортивних турнірів. На сторінці підрозділу в Facebook — 50 тисяч підписників.

Тема виступу Миколи Андрущенка: «Як бренду створити gaming-friendly-репутацію. Кейс геймерської Facebook-спільноти на платформі Lanet».

Виступ спікера відбудеться в межах івенту eSPORTconf Ukraine 2019, який пройде в столиці України 13 червня.

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map