«Менш ніж за рік платформа стала більшою, ніж інші рекрутмент-маркетплейси у світі» – Андрій Чередниченко з DreamTeam

«Менш ніж за рік платформа стала більшою, ніж інші рекрутмент-маркетплейси у світі» – Андрій Чередниченко з DreamTeam

Андрій Чередниченко – маркетолог із десятирічним досвідом роботи, екс-директор із маркетингу відомої кіберспортивної команди Na’Vi. Зараз Андрій обіймає посаду директора з маркетингу кіберспортивної платформи DreamTeam, яка створена для пошуку гравців, команд, тренерів, спонсорів і рекламодавців, аналізу своєї та командної гри. За рік рекрутмент-маркетплейс зібрав понад 1,2 млн користувачів і охоплює аудиторію з усього світу.

Ми поспілкувалися з Андрієм Чередниченком, щоб дізнатися, з чого починалася робота над платформою DreamTeam і в чому полягають її особливості, які привабили таку кількість користувачів.
 

Інтерв’юер: eSPORTconf Ukraine 2019 (eSPORTconf)

Респондент: Андрій Чередниченко (А.Ч.)

eSPORTconf: Розкажіть про команду DreamTeam. Як виникла ідея проєкту?

А.Ч.: Ідея проєкту виникла досить давно. СЕО DreamTeam Олександр Кохановський за 20 років у кіберспорті пройшов усі етапи – від новачка до професійного гравця. Був капітаном, менеджером, а потім став засновником і головним виконавчим директором однієї з найвідоміших кіберспортивних організацій світу – Natus Vincere (Na’Vi). На кожному з етапів своєї кар’єри йому довелося зіткнутись із певними труднощами.

Якщо ти новачок, тебе цікавить тільки гра, але як тільки ти починаєш думати про професійний розвиток, хочеш перейти хоча б на рівень аматора, починаються проблеми. Ти стикаєшся з труднощами: як вибрати хорошу команду, як знайти тренера і стати професійним гравцем, як аналізувати свої показники й показники команди й у підсумку – як заробляти на цьому гроші.

Так прийшла ідея створення DreamTeam – платформи, яка об’єднує рекрутмент, менеджмент, аналітику, пошук спонсорів і рекламодавців.

eSPORTconf: Які потреби кіберспортивної галузі забезпечує платформа? У чому її фішка?

А.Ч.: DreamTeam – інфраструктурна платформа для ринку кіберспорту й геймінгу. Завдяки їй можна знайти команду або гравця, спонсора або рекламодавця, а також проаналізувати свою або командну гру.

Фішка платформи в тому, що всі необхідні інструменти користувач може отримати в одному місці. У нас є нішеві конкуренти: Teamfind, Seek Team, Gleetz та інші, які надають рекрутмент-сервіси або інструменти для рекрутменту й менеджменту, але в них немає всіх інших інструментів, які є в нас.

eSPORTconf: Як платформа пов’язана з блокчейном і смарт-контрактами, які переваги це їй дає?

А.Ч.: Блокчейн – основа, на якій побудована вся фінансова екосистема платформи. Токен – як її голова. Усі фінансові операції і взаємодії між гравцями реалізуються завдяки токену. Купівля преміум-акаунта, оплата різних додаткових функцій, нарахування зарплати гравцям, розподіл призового фонду – усе це працює через DREAM-токен.

eSPORTconf: Скільки фахівців і з якої галузі зараз працює в команді DreamTeam?

А.Ч.: У нашому київському офісі зараз працює понад 90 осіб. Половина команди пов’язана безпосередньо з розробкою платформи – це інжиніринг-департамент. Далі вже йде маркетинг, медіа та інші. Також у нас є офіс у Каліфорнії, там знаходяться наші CMO, CPO і CTO. У маркетингу орієнтовно 15 осіб, у тому числі digital-, content-, influencer-маркетинг і креативний відділ.

eSPORTconf: Розкажіть про ваш особистий досвід роботи в кіберспортивному маркетингу – які проєкти були найуспішнішими? Як цей досвід допоміг у розвитку проєкту DreamTeam і яких результатів йому вдалося досягти за час свого існування?

А.Ч.: DreamTeam став квінтесенцією всього досвіду, набутого раніше. До цього я працював директором зі спонсорства в Na’Vi і побудував маркетинг-відділ всередині команди, що допомогло збільшити спонсорські контракти в X раз :)

У DreamTeam ми починали з нуля – було кілька розробників і загальний віжн. Потрібно було створити продуктову стратегію, проаналізувати й запустити промо у всіх можливих каналах комунікації і провести ICO. Ми провели його успішно, зібравши $10 млн, а також закрили раунд в $5 млн венчурних інвестицій.

Зараз на платформі DreamTeam понад 1,2M зареєстрованих користувачів і 100K активних користувачів щомісяця, менш ніж за рік наша платформа стала більшою, ніж усі інші кіберспортивні рекрутмент-маркетплейси у світі разом узяті. Аудиторія з усього світу – USA, UK, Польща, Бразилія, Туреччина, Україна. З моменту запуску проєкту нашими партнерами стали найбільші лідери ринку: Na’Vi, SK Gaming, Starladder, ESL, Fnatic, Faceit.

eSPORTconf: Про які особливості роботи над проєктом DreamTeam зможуть дізнатися гості конференції з вашої доповіді?

А.Ч.: Я розповім про те, що таке кіберспорт, як він виник, опишу поточну ситуацію на ринку, деталі, як виник DreamTeam, які інструменти ми використовували для залучення користувачів, що з цього вийшло, а що – ні, а також на що варто звертати увагу під час запуску маркетинг-кампаній і продуктів у кіберспорті.

Виступ Андрія Чередниченка відбудеться 13 червня в межах івенту eSPORTconf Ukraine 2019.

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map