«Менш ніж за рік платформа стала більшою, ніж інші рекрутмент-маркетплейси у світі» – Андрій Чередниченко з DreamTeam

«Менш ніж за рік платформа стала більшою, ніж інші рекрутмент-маркетплейси у світі» – Андрій Чередниченко з DreamTeam

Андрій Чередниченко – маркетолог із десятирічним досвідом роботи, екс-директор із маркетингу відомої кіберспортивної команди Na’Vi. Зараз Андрій обіймає посаду директора з маркетингу кіберспортивної платформи DreamTeam, яка створена для пошуку гравців, команд, тренерів, спонсорів і рекламодавців, аналізу своєї та командної гри. За рік рекрутмент-маркетплейс зібрав понад 1,2 млн користувачів і охоплює аудиторію з усього світу.

Ми поспілкувалися з Андрієм Чередниченком, щоб дізнатися, з чого починалася робота над платформою DreamTeam і в чому полягають її особливості, які привабили таку кількість користувачів.
 

Інтерв’юер: eSPORTconf Ukraine 2019 (eSPORTconf)

Респондент: Андрій Чередниченко (А.Ч.)

eSPORTconf: Розкажіть про команду DreamTeam. Як виникла ідея проєкту?

А.Ч.: Ідея проєкту виникла досить давно. СЕО DreamTeam Олександр Кохановський за 20 років у кіберспорті пройшов усі етапи – від новачка до професійного гравця. Був капітаном, менеджером, а потім став засновником і головним виконавчим директором однієї з найвідоміших кіберспортивних організацій світу – Natus Vincere (Na’Vi). На кожному з етапів своєї кар’єри йому довелося зіткнутись із певними труднощами.

Якщо ти новачок, тебе цікавить тільки гра, але як тільки ти починаєш думати про професійний розвиток, хочеш перейти хоча б на рівень аматора, починаються проблеми. Ти стикаєшся з труднощами: як вибрати хорошу команду, як знайти тренера і стати професійним гравцем, як аналізувати свої показники й показники команди й у підсумку – як заробляти на цьому гроші.

Так прийшла ідея створення DreamTeam – платформи, яка об’єднує рекрутмент, менеджмент, аналітику, пошук спонсорів і рекламодавців.

eSPORTconf: Які потреби кіберспортивної галузі забезпечує платформа? У чому її фішка?

А.Ч.: DreamTeam – інфраструктурна платформа для ринку кіберспорту й геймінгу. Завдяки їй можна знайти команду або гравця, спонсора або рекламодавця, а також проаналізувати свою або командну гру.

Фішка платформи в тому, що всі необхідні інструменти користувач може отримати в одному місці. У нас є нішеві конкуренти: Teamfind, Seek Team, Gleetz та інші, які надають рекрутмент-сервіси або інструменти для рекрутменту й менеджменту, але в них немає всіх інших інструментів, які є в нас.

eSPORTconf: Як платформа пов’язана з блокчейном і смарт-контрактами, які переваги це їй дає?

А.Ч.: Блокчейн – основа, на якій побудована вся фінансова екосистема платформи. Токен – як її голова. Усі фінансові операції і взаємодії між гравцями реалізуються завдяки токену. Купівля преміум-акаунта, оплата різних додаткових функцій, нарахування зарплати гравцям, розподіл призового фонду – усе це працює через DREAM-токен.

eSPORTconf: Скільки фахівців і з якої галузі зараз працює в команді DreamTeam?

А.Ч.: У нашому київському офісі зараз працює понад 90 осіб. Половина команди пов’язана безпосередньо з розробкою платформи – це інжиніринг-департамент. Далі вже йде маркетинг, медіа та інші. Також у нас є офіс у Каліфорнії, там знаходяться наші CMO, CPO і CTO. У маркетингу орієнтовно 15 осіб, у тому числі digital-, content-, influencer-маркетинг і креативний відділ.

eSPORTconf: Розкажіть про ваш особистий досвід роботи в кіберспортивному маркетингу – які проєкти були найуспішнішими? Як цей досвід допоміг у розвитку проєкту DreamTeam і яких результатів йому вдалося досягти за час свого існування?

А.Ч.: DreamTeam став квінтесенцією всього досвіду, набутого раніше. До цього я працював директором зі спонсорства в Na’Vi і побудував маркетинг-відділ всередині команди, що допомогло збільшити спонсорські контракти в X раз :)

У DreamTeam ми починали з нуля – було кілька розробників і загальний віжн. Потрібно було створити продуктову стратегію, проаналізувати й запустити промо у всіх можливих каналах комунікації і провести ICO. Ми провели його успішно, зібравши $10 млн, а також закрили раунд в $5 млн венчурних інвестицій.

Зараз на платформі DreamTeam понад 1,2M зареєстрованих користувачів і 100K активних користувачів щомісяця, менш ніж за рік наша платформа стала більшою, ніж усі інші кіберспортивні рекрутмент-маркетплейси у світі разом узяті. Аудиторія з усього світу – USA, UK, Польща, Бразилія, Туреччина, Україна. З моменту запуску проєкту нашими партнерами стали найбільші лідери ринку: Na’Vi, SK Gaming, Starladder, ESL, Fnatic, Faceit.

eSPORTconf: Про які особливості роботи над проєктом DreamTeam зможуть дізнатися гості конференції з вашої доповіді?

А.Ч.: Я розповім про те, що таке кіберспорт, як він виник, опишу поточну ситуацію на ринку, деталі, як виник DreamTeam, які інструменти ми використовували для залучення користувачів, що з цього вийшло, а що – ні, а також на що варто звертати увагу під час запуску маркетинг-кампаній і продуктів у кіберспорті.

Виступ Андрія Чередниченка відбудеться 13 червня в межах івенту eSPORTconf Ukraine 2019.

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!