«Людям про свій продукт краще розповідати наживо», – інтерв’ю з платформою FragEm.gg

«Людям про свій продукт краще розповідати наживо», – інтерв’ю з платформою FragEm.gg

Експонентом eSPORTconf Ukraine 2019 стала інноваційна платформа для проведення кіберспортивних турнірів і ладдерів FragEm.gg. Ми поспілкувалися з представниками компанії про особливості платформи і про можливості, які вона надає гравцям.

FragEm.gg – інноваційна платформа для матчмейкінгу і проведення турнірів з CS: GO, де можна грати в ладдер 1х1, 2x2, 5х5 із загальним призовим фондом $ 650. Надає геймерам можливість знайти свою команду і грати без чітера.

Інтерв’юер: eSPORTconf Ukraine 2019 (eSPORTconf)
Респондент: Олександр Мрук, SММ-експерт платформи FragEm.gg (О.М.)

eSPORTconf: Розкажіть про особливості вашої платформи  які можливості гравцям вона дає?

О.М.: Ми займаємося тим, що даємо бiзнесу можливість створювати свої турніри – не важливо, чи це буде маленький турнір у маленькій компанії, чи це великий турнір LAN. Сенс у тому, щоб зробити це максимально просто. Користувач заходить на сайт, робить пару кліків, з потрібної інформації вибирає дисципліну, формат і потім проводить турнір.

Таблиця вже вся повністю зроблена, але поки турніри в загальний хід не запустилися – зараз ми проводимо ладдер для молоді СНД. Це ладдер із призовими, а призові цілком реальні. Ми нічого не вимагаємо від людей, вони грають і отримують за це призи: у вигляді грошей в Steam, також це можуть бути скіни або кейси, загалом те, що користувачі самі виберуть і що їм буде зручніше.

Ми просуваємо й популяризуємо кіберспорт, щоб люди не просто грали ні за що й не гаяли час даремно. З нами в них є можливість заробити якісь гроші для себе. У даний момент така мета, а далі в нас будуть турніри.

eSPORTconf: Яких результатів із розширення аудиторії платформа досягла за час роботи?

О.М.: Ми існуємо майже рік, і зараз у платформи досить непогана статистика – за день 50-70 нових користувачів. Люди грають у ладдер 1х1, 2х2 або 5х5, їх теж орієнтовано 50 в день залежно від кількості відвідувачів. Люди заходять у дискордію й шукають тих, хто хоче зіграти в будь-якому із запропонованих форматів. Ось так збирається контингент однодумців – вони спілкуються, знайомляться, змагаються, можливо, продовжують грати в команді, заробляти гроші. Є ті, які приходять відразу своєю компанією, зі своїми друзями. А є ті, хто знаходить друзів тут.

eSPORTconf: За якими дисциплін зараз відбуваються ладдери і як плануєте розширювати список?

О.М.: Зараз це CS: GO, скоро буде Dota 2, а далі все залежить від побажань користувачів. Уже були прохання з League of Legends, WoT, PUBG. Будемо дивитися, як піде далі, ми плануємо розширятися.

eSPORTconf: Як зараз в Україні йдуть справи з турнірними платформами  велика конкуренція в цій галузі?

О.М.: Платформ роблять досить – наприклад, WePlay!, платформа Української федерації кіберспорту. Також багато тих, хто хоче зробити свій продукт, але часто зупиняються на якомусь етапі. Хтось не тягне з маркетингу, хтось не може виділити гроші із серверів. А в нас уже є конкретна мета, уже вкладені гроші, є команда розробників, тому ми йдемо вперед і не зупиняємося. А більшість компаній зупиняються на якомусь етапі. Наприклад, люди тільки намалювали сайт, придумали, як це буде, і між собою щось безкінечно тестують. Це може бути наслідком нестачі інвестицій, непродуманості проєкту.

У нас же є бажання, можливості, прагнення, і ми робимо це. Ми хочемо стати прямими конкурентами FACIET. Це головна мета, оскільки FACIET – монополіст на ринку, а так не повинно бути – потрібна здорова конкуренція.

eSPORTconf: Що дає компаніям участь в офлайн-зустрічах і тематичних конференціях?

О.М.: Людям про свій продукт краще розповідати наживо, так встановлюються більш довірливі стосунки з користувачами. Вони розуміють, що нас можна «помацати», що ми не якийсь скам, який витягує гроші на незрозумілий проєкт. Раніше ми їздили по Запоріжжю, тепер відвідали івент у Києві, сподіваємося, що далі буде більше. Можливо, будуть проводитися якісь зустрічі та розіграші призів, ось зараз у нас з’явилися стікери, ними цікавляться в соцмережах.

eSPORTconf: Які у вас враження про eSPORTconf Ukraine 2019?

О.М.: Ми думали, що буде більше стендів, але й так дуже добре. Тут дуже цікаві спікери, ми із задоволенням усіх послухали. Також приємно, що на івент зібралася максимально зацікавлена ​​аудиторія.


Більше інформації про учасників eSPORTconf Ukraine 2019
шукайте в розділі «Новини» нашого сайту.

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!