«Людям про свій продукт краще розповідати наживо», – інтерв’ю з платформою FragEm.gg

«Людям про свій продукт краще розповідати наживо», – інтерв’ю з платформою FragEm.gg

Експонентом eSPORTconf Ukraine 2019 стала інноваційна платформа для проведення кіберспортивних турнірів і ладдерів FragEm.gg. Ми поспілкувалися з представниками компанії про особливості платформи і про можливості, які вона надає гравцям.

FragEm.gg – інноваційна платформа для матчмейкінгу і проведення турнірів з CS: GO, де можна грати в ладдер 1х1, 2x2, 5х5 із загальним призовим фондом $ 650. Надає геймерам можливість знайти свою команду і грати без чітера.

Інтерв’юер: eSPORTconf Ukraine 2019 (eSPORTconf)
Респондент: Олександр Мрук, SММ-експерт платформи FragEm.gg (О.М.)

eSPORTconf: Розкажіть про особливості вашої платформи  які можливості гравцям вона дає?

О.М.: Ми займаємося тим, що даємо бiзнесу можливість створювати свої турніри – не важливо, чи це буде маленький турнір у маленькій компанії, чи це великий турнір LAN. Сенс у тому, щоб зробити це максимально просто. Користувач заходить на сайт, робить пару кліків, з потрібної інформації вибирає дисципліну, формат і потім проводить турнір.

Таблиця вже вся повністю зроблена, але поки турніри в загальний хід не запустилися – зараз ми проводимо ладдер для молоді СНД. Це ладдер із призовими, а призові цілком реальні. Ми нічого не вимагаємо від людей, вони грають і отримують за це призи: у вигляді грошей в Steam, також це можуть бути скіни або кейси, загалом те, що користувачі самі виберуть і що їм буде зручніше.

Ми просуваємо й популяризуємо кіберспорт, щоб люди не просто грали ні за що й не гаяли час даремно. З нами в них є можливість заробити якісь гроші для себе. У даний момент така мета, а далі в нас будуть турніри.

eSPORTconf: Яких результатів із розширення аудиторії платформа досягла за час роботи?

О.М.: Ми існуємо майже рік, і зараз у платформи досить непогана статистика – за день 50-70 нових користувачів. Люди грають у ладдер 1х1, 2х2 або 5х5, їх теж орієнтовано 50 в день залежно від кількості відвідувачів. Люди заходять у дискордію й шукають тих, хто хоче зіграти в будь-якому із запропонованих форматів. Ось так збирається контингент однодумців – вони спілкуються, знайомляться, змагаються, можливо, продовжують грати в команді, заробляти гроші. Є ті, які приходять відразу своєю компанією, зі своїми друзями. А є ті, хто знаходить друзів тут.

eSPORTconf: За якими дисциплін зараз відбуваються ладдери і як плануєте розширювати список?

О.М.: Зараз це CS: GO, скоро буде Dota 2, а далі все залежить від побажань користувачів. Уже були прохання з League of Legends, WoT, PUBG. Будемо дивитися, як піде далі, ми плануємо розширятися.

eSPORTconf: Як зараз в Україні йдуть справи з турнірними платформами  велика конкуренція в цій галузі?

О.М.: Платформ роблять досить – наприклад, WePlay!, платформа Української федерації кіберспорту. Також багато тих, хто хоче зробити свій продукт, але часто зупиняються на якомусь етапі. Хтось не тягне з маркетингу, хтось не може виділити гроші із серверів. А в нас уже є конкретна мета, уже вкладені гроші, є команда розробників, тому ми йдемо вперед і не зупиняємося. А більшість компаній зупиняються на якомусь етапі. Наприклад, люди тільки намалювали сайт, придумали, як це буде, і між собою щось безкінечно тестують. Це може бути наслідком нестачі інвестицій, непродуманості проєкту.

У нас же є бажання, можливості, прагнення, і ми робимо це. Ми хочемо стати прямими конкурентами FACIET. Це головна мета, оскільки FACIET – монополіст на ринку, а так не повинно бути – потрібна здорова конкуренція.

eSPORTconf: Що дає компаніям участь в офлайн-зустрічах і тематичних конференціях?

О.М.: Людям про свій продукт краще розповідати наживо, так встановлюються більш довірливі стосунки з користувачами. Вони розуміють, що нас можна «помацати», що ми не якийсь скам, який витягує гроші на незрозумілий проєкт. Раніше ми їздили по Запоріжжю, тепер відвідали івент у Києві, сподіваємося, що далі буде більше. Можливо, будуть проводитися якісь зустрічі та розіграші призів, ось зараз у нас з’явилися стікери, ними цікавляться в соцмережах.

eSPORTconf: Які у вас враження про eSPORTconf Ukraine 2019?

О.М.: Ми думали, що буде більше стендів, але й так дуже добре. Тут дуже цікаві спікери, ми із задоволенням усіх послухали. Також приємно, що на івент зібралася максимально зацікавлена ​​аудиторія.


Більше інформації про учасників eSPORTconf Ukraine 2019
шукайте в розділі «Новини» нашого сайту.

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map