Китайсьий медіагигант має намір інвестувати $14,6 млрд у eSports

Китайсьий медіагигант має намір інвестувати $14,6 млрд у eSports

На офіційній прес-конференції минулої п'ятниці компанія Tencent оголосила про намір інвестувати в китайський кіберспорт $14,6 мільярдів у найближчі 5 років. 100 мільярдів юанів піде на створення eSports-ліг, змагань, асоціацій і розважальних парків. Кошти також інвестують у навчання талановитих китайських гравців.

Для медіагіганта Tencent це далеко не перші кроки в кіберспорті. Зокрема, він є власником компанії Riot Games, яка створила League of Legends, 84% акцій фінського розробника Supercell і міноритарного пакету в компанії Activision Blizzard.

Проте, такі шалені інвестиції та «наполеонівські» плани не дивують китайськмй кіберспортивний ринок. Саме там, за статистикою, є найбільша eSports-аудиторія в світі, яка стабільно приносить дохід.

До того ж, коли головний конкурент компанії – Alibaba Group – оголосив навесні про свій статус організатора кіберспортивної складової Азіатських ігор, відповідь від Tencent залишалася справою часу.

назад до списку

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!