Китайсьий медіагигант має намір інвестувати $14,6 млрд у eSports

Китайсьий медіагигант має намір інвестувати $14,6 млрд у eSports

На офіційній прес-конференції минулої п'ятниці компанія Tencent оголосила про намір інвестувати в китайський кіберспорт $14,6 мільярдів у найближчі 5 років. 100 мільярдів юанів піде на створення eSports-ліг, змагань, асоціацій і розважальних парків. Кошти також інвестують у навчання талановитих китайських гравців.

Для медіагіганта Tencent це далеко не перші кроки в кіберспорті. Зокрема, він є власником компанії Riot Games, яка створила League of Legends, 84% акцій фінського розробника Supercell і міноритарного пакету в компанії Activision Blizzard.

Проте, такі шалені інвестиції та «наполеонівські» плани не дивують китайськмй кіберспортивний ринок. Саме там, за статистикою, є найбільша eSports-аудиторія в світі, яка стабільно приносить дохід.

До того ж, коли головний конкурент компанії – Alibaba Group – оголосив навесні про свій статус організатора кіберспортивної складової Азіатських ігор, відповідь від Tencent залишалася справою часу.