Кіберспорт у 2021 році: добірка головних трендів

Кіберспорт у 2021 році: добірка головних трендів

Зараз геймінг – це один із головних напрямів, який дає змогу рекламодавцям безпосередньо вийти на аудиторію міленіалів. З огляду на це індустрія кіберспорту стає великим рекламним майданчиком, у якого з’являються свої специфічні особливості. Бренди починають впливати на розвиток галузі, тому на ринку виникають нові течії та тренди. Докладніше про основні кіберспортивні тенденції у 2021 році читайте далі в матеріалі.

Спонсорство

Спонсорське співробітництво брендів з esports-організаціями вже кілька років не втрачає актуальності та поступово привертає все більшу кількість компаній: від виробників косметики до великих автомобільних концернів.

Цей спосіб бізнес-партнерства традиційно залишається одним із найбільш ефективних і взаємовигідних. Підтримуючи команду чи дисципліну, компанія отримує можливість просувати свій бренд на певному ринку та підвищувати його впізнаваність серед цільової аудиторії. А кіберспортивні клуби завдяки наявності спонсора отримують найкращу техніку, транспорт, одяг, умовами для тренувань.

Деякі компанії розглядають спонсорство геймінг-сфери як інвестицію в майбутнє та вкладають у неї орієнтовно $30 тис. щомісяця.

Докладніше про те, чому брендам вигідно співпрацювати з кіберспортивними клубами й організаціями, читайте за посиланням.

Інтеграція з розробниками

Останнім часом збільшилася кількість внутрішньоігрових рекламних кампаній. Бренди починають прямо співпрацювати з розробниками певних дисциплін, щоб інтегрувати свій продукт безпосередньо в геймплей.

На практиці продукт чи послуга може виглядати як один з елементів гри. Наприклад, герої можуть використовувати впізнаваний напій для відновлення сил. Рекламований товар може з’являтися на одному з рівнів чи в тематичному епізоді.

Також ігрове середовище використовують для показу медіарелізів. Наприклад, у дисципліні Fortnite відбулися прем’єра трейлера до фільму Крістофера Нолана «Аргумент» і віртуальний концерт Тревіса Скотта. Ці презентації зібрали багатотисячне охоплення, тому цей різновид інтеграції має всі шанси стати висхідним трендом у 2021 році.

18+

Приєднуйтеся до Telegram-чату,  

щоб залишатися в курсі всіх новин eSPORTconf Ukraine й особисто познайомитися з провідними представниками кіберспортивної спільноти!  

Перейти telegram-plane

Виробництво продуктів за мотивами відеоігор

З-поміж молодого покоління є стійкий попит на іграшки за мотивами улюблених відеоігор. І вони популярніші, ніж продукція такої ж категорії, виконана в тематиці знаменитих франшиз «Гаррі Поттер» та «Зоряні війни».

Зростальну цікавість оперативно підхопили найбільші представники індустрії іграшок Lego, Hasbro та Mattel. Статистика великих ритейлерів свідчить про збільшення продажів різноманітних розваг і сувенірів, які пов’язані з дисциплінами Minecraft, Fortnite, World of Tanks та іншими. Найбільш популярними є конструктори, бластери та фігурки відомих героїв.

З огляду на те, що зараз більшість людей до 35 років мають досить позитивне ставлення до геймінгу, то, найімовірніше, вони не заборонятимуть власним дітям проводити вільний час за відеоіграми. Це означає, що тренд на виробництво іграшок за мотивами відомих кіберспортивних дисциплін у найближчі роки не вщухне.

Сторітелінг

У рекламних інтеграціях набирає популярність формат сторітелінгу. Його використання продиктоване тим, що основна аудиторія esports-подій – міленіали – дуже негативно сприймає стандартні прийоми подання реклами, нав’язування та агресивний маркетинг. Щоб донести до них інформацію про продукт, підходить або нативна реклама, або інтерактив.

От саме з залученням чудово дає раду сторітелінг. На практиці це здійснюється, наприклад, у вигляді невеликого графічного проморолика з цікавою історією, де головні дійові особи – герої гри. У загальний контекст вплітається рекламований продукт, властивості якого розкриваються під час розповіді.

Формат сторітелінгу допомагає глядачеві серйозніше поставитися до реклами та дійсно перейнятися ідеєю, навіть якщо це не ендемічний бренд. Після перегляду ролика автовиробника Haval на чемпіонаті ESL Pro League S12 глядачі залишили купу схвальних коментарів щодо такого подання контенту. Це свідчить про те, що надалі сторітелінг використовуватимуть ще активніше.

Стримінг

Потокове мовлення – універсальний тренд, який стає популярним у всіх сферах. Замість завантажування та зберігання інформації люди використовують хмарні сховища і стримінгові сервіси. Якщо говорити про музику, то це Apple Music, SoundCloud і Google Music, якщо про фільми або серіали – Netflix і Disney+.

Найпопулярніші платформи для відеоконтенту – YouTube та Twitch. На останньому сервісі левову частку контенту становлять трансляції ігрових турнірів і чемпіонатів.

Для брендів, які рекламуються на кіберспортивних змаганнях, стримінг також відкриває низку вигод. Основна перевага – можливість безпосередньо взаємодіяти з аудиторією: отримувати від них фідбек у режимі реального часу, гнучко підлаштовуватися під запити глядачів і досить швидко оцінювати результати рекламної кампанії.


Запрошуємо обговорити ці й інші тренди кіберспорту на eSPORTconf Ukraine, яка відбудеться 7 квітня.

Програма події >>>

04/03/2021 Про інституціоналізацію кіберспорту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість заступник міністра молоді та спорту України Віталій Лавров
02/03/2021 Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов
Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов Чому освіта в кіберспорті необхідна? Які навички затребувані на кіберспортивному ринку праці? Як esports-організації можуть допомогти в підготовці кваліфікованих фахівців?
18/02/2021 Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021
Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021 7 квітня відбудеться eSPORTconf Ukraine 2021, присвячена можливостям і перспективам кіберспорту. Захід збере провідних фахівців індустрії для обговорення потенціалу та векторів розвитку esports-галузі.