«Який би в тебе не був бренд, його можна інтегрувати в кіберспорт» – Дмитро Макаров з Zlodei Advertising

«Який би в тебе не був бренд, його можна інтегрувати в кіберспорт» – Дмитро Макаров з Zlodei Advertising

Спікерами eSPORTconf Ukraine 2019 стали Дмитро Макаров та Ілля Росол із рекламного агентства Zlodei Advertising. Вони представили гостям івенту свої кіберспортивні кейси, поділилися цифрами йфактами про роботу з брендами.

Zlodei – рекламне агентство з глибокою експертизою в native-рекламі. Спеціалізується на інтеграції реклами в кіберспортивних стримерів і блогерів, володіє понад 1000 джерелами розміщення на таких майданчиках, як YouTube, Twitch. Серед клієнтів агентства – 1xbet, Parimatch, «Київстар», UKLON і багато інших.

Представники рекламного агентства поділилися з відвідувачами інформацією про те, як вони співпрацювали з «Паріматч» і PokerStars.

«Ми відправили стрімера ALOHADANCEНА від PokerStars на турнір у Сочі. Там відбувався ETP з призовим фондом понад 5 мільйонів доларів. Він потрапив у призери, виграв гроші, а офіційна трансляція просто вибухнула, тобто звичайні три тисячі онлайн перетворилися в сім. Те, що він поїхав на подію, висвітлювали всі топові кіберспортивні видання, а також інші стрімери»,  повідомив засновник Zlodei Дмитро Макаров.

Також спікери згадали, які бренди інтегруються в кіберспорт у Росії – це фармакологія, таксі, банки, бренди їжі. В Україні цим поки займаються беттінгові компанії та оператори зв’язку.

«Який би в тебе не був бренд, його можна й потрібно інтегрувати в кіберспорт, якщо в тебе гідна цільова аудиторія»,  вважає Дмитро Макаров. Він дотримується думки, що кіберспорт дуже виріс за останні два роки, а його аудиторія почала заробляти гроші, і часто дуже непогані.

Спікер навів приклад «Паріматч» на основі наведених 20 000 клієнтів. За його словами, середній чек за два роки зріс у п’ять разів, а це свідчить про те, що аудиторія готова до будь-яких продуктів, зокрема до люксових і дорогих.

Ми поспілкувалися з Дмитром Макаровим, щоб дізнатися, у чому полягає особливість роботи з лідерами думок і чи можуть компанії співпрацювати з ними безпосередньо.

Інтерв’юер: eSPORTconf Ukraine 2019 (eSPORTconf)
Респондент: Дмитро Макаров, засновник Zlodei Advertising (Д.М.)

eSPORTconf: Чому вирішили спеціалізуватися саме на кіберспортивному напрямі?

Д.М.: Ми з моїм партнером працювали з кіберспортом ще до відкриття агентства, це була кіберспортивна організація PRIES Gaming. Але на певному етапі ми заморозили цей проєкт і перейшли на роботу з блогерами – лідерами думок.

eSPORTconf: У чому переваги й недоліки роботи з блогерами та лідерами думок?

Д.М.: Перевага в тому, що вони генерують передусім траст до бренду – зробити якийсь успішний бренд у тому ж кіберспорті, не заручившись підтримкою інфлюенсерів, практично неможливо, бо йому просто не довірятимуть.

Мінуси полягають у тому, що це дуже творчі людиі вони всітрохи нехлюї. Вони можуть порушувати терміни, кидати на гроші – такі речі дуже поширені. Але ми, звісно, своїх клієнтів від таких речей оберігаємо, у підсумку вони отримують те, за що заплатили.

eSPORTconf: З якою кількістю блогерів працюєте і в яких країнах?

Д.М.: Ми співпрацюємо з понад 5000 блогеріві працюємо по всьому світу. У нас є кейси в Африці, Латинській Америці та Азії, зокрема у В’єтнамі, Таїланді, Індонезії, на Філіппінах. Практично на кожному континенті ми випускали рекламні розміщення.

eSPORTconf: Чи можуть бренди безпосередньо співпрацювати з блогерами та лідерами думок і які проблеми їх можуть очікувати?

Д.М.: Великим брендам, які дуже бояться токсичності й дуже бережуть свою репутацію, небезпечно робити це безпосередньо, а через нас це безпечно. Якщо працювати з блогерами безпосередньо, то можна заплатити гроші й отримати не те, що очікуєте.

Ось був схожий випадок у наших партнерів – вони заплатили блогеру за рекламу, він поставив банер і почав розповідати, що цей клієнт постачає на ринок погані продукти, і рекламувати конкурента. Гроші він так і не повернув. Тому це досить небезпечно.

eSPORTconf: У який спосіб ви розв’язуєте такі проблеми в процесі роботи?

Д.М.: Нас вони просто бояться. Насправді є можливість замінити блогера, у наших рекламних кампаніях понад 50% роботи в процесі замінюється. У нас є початковий медіаплан, але ми попереджаємо клієнта про те, що там буде величезна кількість замін. Хтось захворів, хтось загуляв, хтось просто зник – це буває часто.

eSPORTconf: Як змінилася аудиторія кіберспорту за останні роки й чим це вигідно брендам?

Д.М.: У аудиторії кіберспорту з’явилися гроші, і часто це дуже великі гроші. Іншими словами, коли людина зайшла й поставила 100 000 доларів – не поодинокий кейс. У нас таких набереться з десяток, які можуть дозволити собі програти по 50 000 доларів чисто на ставках на кіберспорт.

Два роки тому на цій конференції низка спікерів говорив про те, що галузь тільки розвивається, аудиторія ще молода й неплатоспроможна. Але ті, хто вклався в кіберспорт два роки тому, – реально заробляють зараз, бо кіберспортивна аудиторія сьогодні стала платоспроможною.

eSPORTconf: Чи часто компанія відвідує конференції та тематичні офлайн-зустрічі? Що вони дають?

Д.М.: Такі зустрічі дуже важливі. Наша компанія бере участь у величезній кількості міжнародних і локальних конференцій. Ми не завжди беремо участь як спонсори або партнери, тобто не завжди ставимо стенди, але присутні практично на всіх конференціях, особливо пов’язаних з афіліат-маркетингом, гемблінгом, кіберспортом. Навіть на найбільших і найдорожчих, бо для нашого бізнесу це дуже важливо – це основне джерело клієнтів для нас і для більшості сервісних компаній.

Більше інформації про те, як відбулася eSPORTconf Ukraine 2019,
шукайте в розділі «Новини» нашого сайту.

назад до списку
Відвідувачу
Купити квиток
Спонсору
Стати спонсором
Спікеру
Стати спікером
ЗМІ
Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!