
12.04.2017
Експерт з ігрового, спортивного та IT-права Ірина Сергієнко на eSPORTconf Ukraine 2017 розкрила тему вірогідності визнання e-Sports в якості офіційної спортивної дисципліни в Україні. Вона пояснила, з якими юридичними перешкодами доведеться зіткнутися на цьому шляху та окреслила можливі стратегії дій.
Основні тези доповіді Ірини Сергієнко:
- «В Україні для визнання тієї чи іншої спортивної активності буде достатнім схвалення з боку Міністерства спорту».
- «Якщо в законодавстві РФ підстави для офіційного визнання спортом прописані через «і», то в Україні – через кому. За умов грамотного юридичного обґрунтування це значно спрощує весь процес. Проте домогтися визнання можливо лише за умови створення єдиної всеукраїнської громадської кіберспортивної організації».
- «Існує 2 основні шляхи створення регулюючого органу. Заснувати кіберспортивну федерацію, яка відповідатиме за всі дисципліни, або ж окремі всеукраїнські федерації для кожної кіберспортивної гри (Dota 2, CS:GO, LoL, ін.)».
- «Офіційне визнання забезпечує вектор майбутнього розвитку, статус, репутацію, визнання й повагу. Законне врегулювання гарантує дотримання прав, але водночас накладає зобов'язання, до чого теж слід бути готовими».
Більше інформації за темою читайте в інтерв`ю з Іриною Сергієнко. Радимо також ознайомитися з оглядом доповіді на eSPORTconf Ukraine 2017 спікера Геннадія Веселкова.
Найпопулярніші esports-дисципліни 2020 року: рейтинг
Відкритий онлайн-ресурс статистики кіберспортивних досягнень Еsports Еarnings опублікував рейтинг найбільш популярних ігор 2020 року. Під час його формування враховували загальну суму призових, кількість проведених турнірів і кількість гравців, які брали в них участь.
Глава Української асоціації електронного футболу Владислав Шовковський – учасник дискусії про можливості регіонального розвитку кіберспорту
7 квітня в межах eSPORTconf Ukraine 2021 відбудеться панельна дискусія про доходи в кіберспортивній галузі та перспективи її розвитку в регіонах країни. В обговореннях візьме участь Владислав Шовковський – президент Української асоціації електронного футболу.
Чому відомі світові бренди інвестують у кіберспорт?
У світовій спільноті кіберспорт уже давно перестав асоціюватися з розвагою підлітків. Зараз це величезна індустрія: призові в чемпіонатах досягають дев’ятизначних чисел, трансляції ігор ведуться 24/7 у форматі шоу та набирають мільйони переглядів. За прогнозами Newzoo, до кінця 2021 року аудиторія глядачів esports-заходів становитиме майже 650 млн осіб. До 2024 року експерти очікують, що їхня кількість наблизиться до мільярда.
Український клуб NaVi зайняв 9-те місце в рейтингу найбагатших esports-організацій
Сервіс Esports Earnings поділився підсумковим рейтингом найбагатших кіберспортивних команд 2020 року. У першу десятку увійшов і легендарний український клуб Natus Vincere.
Підписатись на новини
Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!