Геннадій Веселков: «CS: GO – найрозвиненіша та найперспективніша eSports-дисципліна в Україні»

Геннадій Веселков: «CS: GO – найрозвиненіша та найперспективніша eSports-дисципліна в Україні»

Конференцію eSPORTconf Ukraine 2017 своїм виступом відкрив Геннадій Веселков. Спікера добре знають як eSports-журналіста, власника та головного редактора найстаршого в СНД і найавторитетнішого в Україні порталу про кіберспорт gameinside.ua. Саме йому належить найкращий у країні клуб для геймерів і кіберспортсменів ASUS CyberZone.

Як людина, що стояла біля витоків українського e-Sports, і досвідчений організатор галузевих заходів, Геннадій Веселков висловив прес-службі конференції власні думки з приводу актуального стану вітчизняної індустрії.

Інтерв`юер: Лідія Цененко (Л. Ц.)

Спікер: Геннадій Веселков (Г. В.)

Л. Ц .: Як, на вашу думку, вплине The Kiev Major 2017 на розвиток кіберспорту в країні?

Г. В.: Це суттєва для українського кіберспорту подія, раніше в країні подібного не було. Сподіваюся, турнір приверне увагу преси, громадськості та інвесторів. Для нашої столиці це велика честь, яка відкриває унікальні можливості. Конкретніше судити наразі передчасно..

Л. Ц .: Яку з кіберспортивних дисциплін ви вважаєте найперспективнішою для українських гравців?

Г. В.: Зараз найбільш динамічною та найцікавішою дисципліною, у тому числі для України, є Counter-Strike: Global Offensive. Вона активно розвивається, практично щотижня відбуваються масштабні турніри, а невеликі ще частіше. Наша країна має дуже сильне представництво в дисципліні від команди Natus Vincere. Зараз Україна найуспішніша саме в цій грі.

Навіть якщо розглядати в менш глобальному плані, CS:GO має чимало напівпрофесійних гравців. Вони посилено тренуються та прагнуть домогтися успіхів у дисципліні. Це вже давно стало народною грою, ще з часів Counter-Strike 1.6. Безумовно, CS:GO – найрозвиненіша та найперспективніша дисципліна. У ній є гравці та гроші, спонсори теж виявляють неабиякий інтерес до цього напрямку.

Л. Ц.: Чи є у Вас фаворити серед молодих вітчизняних клубів?

Г. В.: Насправді в Україні практично відсутні молоді команди – і це важлива проблема для e-Sports. Є професійні клуби, що грають на топовому рівні, далі «прірва», а внизу – безліч молодих гравців.

Останні не входять до складу команд, переважно гуртуються в якісь мікси та лише епізодично беруть участь у турнірах. Усі прагнуть одразу пробитися до верхівки, на великі трансляції, нема кому займатися поступовим розвитком. Є тисячі людей, які грають, але немає в Україні за кого вболівати серед молодих команд.

Л. Ц.: Хто, на вашу думку, повинен вирішувати цю проблему?

Г. В.: Я вважаю, що зараз цим мають займатися великі клуби. Їм варто наперед думати про нових гравців, «свіжу кров». Молоді кіберспортсмени потрібні як для розвитку всієї сцени, так і для росту окремих команд. Немає сенсу розраховувати в цьому плані на державу. Вонанавіть розвитком традиційного спорту не дуже переймається.

Є надія на розробників ігор, які монетизують свої продукти через e-Sports і кіберспорт завдяки своїм іграм. Приміром, компанія Riot Games цим займається. Але в Україні вона наразі «наздоганяє», а не лідирує. LoL пізніше прийшла на наш ринок, коли вже все було «зайнято» іграми CS:GO та Dota 2.

Натомість компанія дуже динамічно розвиваєтьсявласне у цьому напрямку,організовує студентські ліги, аматорські турніри, сприяє навчанню молодих кібератлетів. На жаль, інші великі видавці, як то Valve та Blizzard, наразі виявляють інтерес лише до великих турнірів і професійних кіберспортсменів.

Л. Ц.: Яких кіберспортивних івентів найбільше потребує країна?

Г. В.: Думаю, потрібні різні івенти. Великі – привертають увагу громадськості до кіберспорту, до того ж вони надихають молодих гравців, мотивують. Турніри середнього та нижнього рівнів – забезпечують ріст новачків до зірок e-Sports. Без подібних заходів топ-гравців із часом не буде ким замінити.

Частково цей ефект спостерігаємо зараз, коли Україна втрачає власні позиції в світовому кіберспорті через поступовий відхід «старого покоління», на чиє місце нікому прийти. Саме тому потрібна впорядкована ступінчаста система чемпіонатів, яка би просувала гравців до вершини.

Незабаром чекайте на інтерв`ю з іншими спікерами конференції та матеріал про виступ Геннадія Веселкова на eSPORTconf Ukraine 2017. Стежте за публікаціями в розділі «Новини».

назад до списку

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!