Ефективні рекламні стратегії в галузі кіберспорту

Ефективні рекламні стратегії в галузі кіберспорту

Кіберспортивна індустрія вже заявила про себе в якості ефективного рекламного майданчика з широким охопленням і виходом на платоспроможну аудиторію. Реклама в киберспорті є перспективною через залучених фанатів і відносно невисоку конкуренцію.

До вашої уваги кілька порад, що сприятимуть якісній рекламній кампанії та виходу на кіберспортивний ринок.

Оберіть партнерів серед експертів

Не обов'язково мати кіберспортивну продукцію чи відомий бренд для успішної інтеграції. Важливіше заручитися підтримкою авторитетних представників індустрії. Вони забезпечать не тільки довіру аудиторії, але й нададуть експертні рекомендації. Для цієї мети підійдуть:

  • Професійні eSport-команди;
  • Відомі кіберспортсмени;
  • Стримери;
  • Організатори eSport-змагань;
  • Геймерські та кіберспортивні інтернет-портали.

Створюйте та розповсюджуйте власний тематичний контент

У кіберспорті є свої стратегії брендованої реклами. Деякі з них унікальні, але більшість перетинається з загальноспортивними. Слід врахувати, практично вся реклама в кіберспорті безпосередньо пов'язана з проведенням офлайн-турнірів або онлайн-змагань. Найефективніші стратегії:

  • Стандартний product placement, коли запропонований продукт з'являється в кадрі (приклад - стример здійснює трансляцію в ваших навушниках);
  • Брендований одяг кіберспортсменів і коментаторів;
  • Розміщення логотипу бренду у всьому графічному- та відеоконтенті, а також на всій турнірній атрибутиці;
  • Брендування приміщень, де відбуваються змагання та огляди подій.

Подбайте про поширення відеозаписів, фотографій, іншого брендованого контенту у всіх популярних соціальних мережах та інших тематичних інтернет-майданчиках. Переконайтеся, що кожен онлайн-турнір записаний і поширюється в мережі.

Запросіть відомих блогерів

Якщо на івенті, де ви є спонсором, присутні інтернет-знаменитості, які висвітлюють його на своїх каналах і сторінках, це значно розширить аудиторію. Головне переконатися, що запрошені вами блогери добре знаються на кіберспортивній тематиці та не кинуть тінь на бренд якимось необережним висловлюванням.

Це лише деякі з важливих моментів, що працюватимуть на успіх рекламної кампанії. Докладніше дізнавайтеся про кіберспортивний маркетинг і рекламу 22 лютого на eSPORTconf Ukraine.

назад до списку

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!