«Драми, інтриги, розслідування»: що цікавить кіберспортивну аудиторію в СНД?

«Драми, інтриги, розслідування»: що цікавить кіберспортивну аудиторію в СНД?

На конференції eSPORTconf Ukraine 2017 тему зацікавленості брендів у кіберспорті як медіамайданчику розкривала Софія Дунаєвська. У своїй доповіді вона ділилася досвідом просування продукції HyperX на ринку СНД, взявши за приклад власноруч створене реаліті-шоу «Битви геймерів» на платформі YouTube. Прес-служба конференції обговорила зі спікером особливості просування рекламного відеоконтенту серед кіберспортівної аудиторії країн СНД.

Інтерв'юер: Лідія Цененко (Л. Ц.)

Спікер: Софія Дунаєвська (С. Д.)

Л. Ц.: Як бренд HyperX зацікавився ринком кіберспорту в СНД?

С. Д.: Ми вже давно працюємо з e-Sports, оскільки бренд HyperX виробляє продукцію для геймерів. Тому із моменту появи на ринку СНД ми співпрацюємо з багатьма відомими кіберспортсменами. Насамперед – із клубом Natus Vincere, ще працювали з колективом HellRaisers.

Зараз розвиваємо партнерську мережу та підтримуємо професійні команди. Переважно з дисципліни CS: GO, але в інших напрямках ми теж зацікавлені. Підтримуємо різні заходи, турніри, що проходять в країнах СНД, у нас є свої бренд-зони для гравців.

Л. Ц.: Кіберспортсмени відкриті до співпраці чи існує певна недовіра?

С. Д.: Недовіра є, але не щодо брендів, а щодо конкретних проектів. Репутація HyperX і компанії Kingston Technology досить міцна, чому сприяє якість виробленої нами відеоігрової продукції. Також важливим є той факт, що ми працюємо із кіберспортивними організаціями, а не безпосередньо з гравцями. Контракти на рівні організації зводять до мінімуму недовіру з обох сторін.

Л. Ц.: З досвіду YouTube-проекту «Битви геймерів» які би відзначите особливості eSports-маркетингу в країнах СНД?

С. Д.: Специфіка СНД-ринку досить своєрідна. Наші YouTube-користувачі більше хочуть «драм, інтриг, розслідувань», через що складно робити справді якісний контент, оскільки його просування ускладнене. В Європі та Америці якість цінують високо – наприклад, ті ж освітні проекти. Нашу аудиторію, на жаль, більше цікавить «треш», вірусного успіху зазвичай набувають відео сумнівного характеру.

Радимо також ознайомитися з інтерв`ю, що були взяті в інших спікерів конференції – Геннадія Веселкова, Арсенія Салая і Олександра Немеша. Стежте за новими матеріалами в розділі «Новини».

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map