«Драми, інтриги, розслідування»: що цікавить кіберспортивну аудиторію в СНД?

«Драми, інтриги, розслідування»: що цікавить кіберспортивну аудиторію в СНД?

На конференції eSPORTconf Ukraine 2017 тему зацікавленості брендів у кіберспорті як медіамайданчику розкривала Софія Дунаєвська. У своїй доповіді вона ділилася досвідом просування продукції HyperX на ринку СНД, взявши за приклад власноруч створене реаліті-шоу «Битви геймерів» на платформі YouTube. Прес-служба конференції обговорила зі спікером особливості просування рекламного відеоконтенту серед кіберспортівної аудиторії країн СНД.

Інтерв'юер: Лідія Цененко (Л. Ц.)

Спікер: Софія Дунаєвська (С. Д.)

Л. Ц.: Як бренд HyperX зацікавився ринком кіберспорту в СНД?

С. Д.: Ми вже давно працюємо з e-Sports, оскільки бренд HyperX виробляє продукцію для геймерів. Тому із моменту появи на ринку СНД ми співпрацюємо з багатьма відомими кіберспортсменами. Насамперед – із клубом Natus Vincere, ще працювали з колективом HellRaisers.

Зараз розвиваємо партнерську мережу та підтримуємо професійні команди. Переважно з дисципліни CS: GO, але в інших напрямках ми теж зацікавлені. Підтримуємо різні заходи, турніри, що проходять в країнах СНД, у нас є свої бренд-зони для гравців.

Л. Ц.: Кіберспортсмени відкриті до співпраці чи існує певна недовіра?

С. Д.: Недовіра є, але не щодо брендів, а щодо конкретних проектів. Репутація HyperX і компанії Kingston Technology досить міцна, чому сприяє якість виробленої нами відеоігрової продукції. Також важливим є той факт, що ми працюємо із кіберспортивними організаціями, а не безпосередньо з гравцями. Контракти на рівні організації зводять до мінімуму недовіру з обох сторін.

Л. Ц.: З досвіду YouTube-проекту «Битви геймерів» які би відзначите особливості eSports-маркетингу в країнах СНД?

С. Д.: Специфіка СНД-ринку досить своєрідна. Наші YouTube-користувачі більше хочуть «драм, інтриг, розслідувань», через що складно робити справді якісний контент, оскільки його просування ускладнене. В Європі та Америці якість цінують високо – наприклад, ті ж освітні проекти. Нашу аудиторію, на жаль, більше цікавить «треш», вірусного успіху зазвичай набувають відео сумнівного характеру.

Радимо також ознайомитися з інтерв`ю, що були взяті в інших спікерів конференції – Геннадія Веселкова, Арсенія Салая і Олександра Немеша. Стежте за новими матеріалами в розділі «Новини».

назад до списку

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!