«Драми, інтриги, розслідування»: що цікавить кіберспортивну аудиторію в СНД?

«Драми, інтриги, розслідування»: що цікавить кіберспортивну аудиторію в СНД?

На конференції eSPORTconf Ukraine 2017 тему зацікавленості брендів у кіберспорті як медіамайданчику розкривала Софія Дунаєвська. У своїй доповіді вона ділилася досвідом просування продукції HyperX на ринку СНД, взявши за приклад власноруч створене реаліті-шоу «Битви геймерів» на платформі YouTube. Прес-служба конференції обговорила зі спікером особливості просування рекламного відеоконтенту серед кіберспортівної аудиторії країн СНД.

Інтерв'юер: Лідія Цененко (Л. Ц.)

Спікер: Софія Дунаєвська (С. Д.)

Л. Ц.: Як бренд HyperX зацікавився ринком кіберспорту в СНД?

С. Д.: Ми вже давно працюємо з e-Sports, оскільки бренд HyperX виробляє продукцію для геймерів. Тому із моменту появи на ринку СНД ми співпрацюємо з багатьма відомими кіберспортсменами. Насамперед – із клубом Natus Vincere, ще працювали з колективом HellRaisers.

Зараз розвиваємо партнерську мережу та підтримуємо професійні команди. Переважно з дисципліни CS: GO, але в інших напрямках ми теж зацікавлені. Підтримуємо різні заходи, турніри, що проходять в країнах СНД, у нас є свої бренд-зони для гравців.

Л. Ц.: Кіберспортсмени відкриті до співпраці чи існує певна недовіра?

С. Д.: Недовіра є, але не щодо брендів, а щодо конкретних проектів. Репутація HyperX і компанії Kingston Technology досить міцна, чому сприяє якість виробленої нами відеоігрової продукції. Також важливим є той факт, що ми працюємо із кіберспортивними організаціями, а не безпосередньо з гравцями. Контракти на рівні організації зводять до мінімуму недовіру з обох сторін.

Л. Ц.: З досвіду YouTube-проекту «Битви геймерів» які би відзначите особливості eSports-маркетингу в країнах СНД?

С. Д.: Специфіка СНД-ринку досить своєрідна. Наші YouTube-користувачі більше хочуть «драм, інтриг, розслідувань», через що складно робити справді якісний контент, оскільки його просування ускладнене. В Європі та Америці якість цінують високо – наприклад, ті ж освітні проекти. Нашу аудиторію, на жаль, більше цікавить «треш», вірусного успіху зазвичай набувають відео сумнівного характеру.

Радимо також ознайомитися з інтерв`ю, що були взяті в інших спікерів конференції – Геннадія Веселкова, Арсенія Салая і Олександра Немеша. Стежте за новими матеріалами в розділі «Новини».

04/03/2021 Про інституціоналізацію кіберспорту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість заступник міністра молоді та спорту України Віталій Лавров
02/03/2021 Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов
Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов Чому освіта в кіберспорті необхідна? Які навички затребувані на кіберспортивному ринку праці? Як esports-організації можуть допомогти в підготовці кваліфікованих фахівців?
18/02/2021 Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021
Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021 7 квітня відбудеться eSPORTconf Ukraine 2021, присвячена можливостям і перспективам кіберспорту. Захід збере провідних фахівців індустрії для обговорення потенціалу та векторів розвитку esports-галузі.