«Робить трансляції багато хто, але цікаво виходить далеко не у всіх» – Антон Богушев із WePlay! Esports

«Робить трансляції багато хто, але цікаво виходить далеко не у всіх» – Антон Богушев із WePlay! Esports

Про те, як нативно інтегруватися в кіберспорт, гостям eSPORTconf Ukraine 2019 розповів Антон Богушев – менеджер із розвитку бізнесу WePlay! Esports. Ми поспілкувалися з ним, щоб дізнатися про найближчі плани компанії й секрети досягнення успіху на молодому й енергійному ринку.

Антон Богушев займається розвитком бізнесу в WePlay! Esports – esportainment-компанії, яка об’єднує у своїй діяльності найкращий досвід із галузі кіберспорту й розваг. До цього Антон займався реалізацією рекламних проєктів для брендів Hyundai, KIA, «Селдіко», «Альфа-Банк», Nemiroff і групи LVMH.

Інтерв’юер: eSPORTconf Ukraine 2019 (eSPORTconf)
Респондент: Антон Богушев (А.Б.)

eSPORTconf: На якому з напрямів діяльності зараз сфокусована компанія WePlay! Esports?

А.Б.: У нас три рівноцінних продукти: медіа, яке висвітлює новини та події зі світу кіберспорту і змагального геймінгу; турнірна платформа – тут користувачі можуть брати участь у щоденних турнірах із гідними призовими; і, звісно, організація професійних кіберспортивних івентів. Останнє містить у собі як онлайн-змагання з оригінальним концептом студійної трансляції, так і офлайн-заходи з яскравим шоу й тематичними активностями для відвідувачів.

Ці напрями взаємопов’язані, тому ми не акцентуємо увагу на чомусь конкретному, що дає змогу гармонійно розвивати екосистему компанії у форматі esportainment. Зростає й географічна присутність компанії. У цьому році ми відкрили офіс у США – бізнес-процесами на американському ринку тепер займається WePlay! Esports USA.

eSPORTconf: Для якої аудиторії здебільшого призначені продукти WePlay! Esports і як компанія працює над їхнім розширенням?

А.Б.: Серед завдань кожного продукту – охопити максимальну кількість шанувальників кіберспорту в усіх точках планети, залучаючи більше бізнес-партнерів. Ми прагнемо зробити бренд WePlay! впізнаваним у всьому світі. Для цього співпрацюємо з відомими іноземними кастерами й рекламодавцями міжнародного рівня.

Частина трансляцій наших кіберспортивних івентів проводиться декількома мовами. Наприклад, один із турнірів з Dota 2 із серії WePlay! Tug of War ішов на англійській, російській і португальській мовах. Усе для глядача – щоб подобалося й було комфортно. У студії WePlay! свої коментатори, які готові працювати з різною аудиторією й адаптуватися під її інтереси та побажання.

eSPORTconf: Які турнірні плани у WePlay! у цьому році?

А.Б.: Передусім, це турнір за новою, але вже дуже популярною грою в жанрі AutoBattler від Valve – Dota Underlords, а також Reshuffle Madness за Dota 2. Ми проводили аналогічний турнір для команд із оновленим складом минулого року, усім сподобалося. Яскравою подією для CS:GO-сцени буде другий сезон ліги Forge of Masters WePlay! League, який завершиться LAN-фіналом. І, звісно, плануємо потішити аудиторію третім і завершальним турніром із серії WePlay! Dota 2 Tug of War – фанатів кіберспорту чекає офлайн-івент, на якому команди розіграють приз $300 000.

eSPORTconf: Як ви вважаєте, який продукт у кіберспорті зараз найбільш потрібний і гарантовано приверне увагу аудиторії, з’явившись на ринку?

А.Б.: Складно сказати однозначно, бо в аудиторії кіберспорту зараз спостерігається інтерес до найрізноманітніших напрямів. Головне, щоб цей продукт був якісним: якщо це турнірна платформа, то вона має бути зручною, доступною і зрозумілою, щоб не доводилося годинами розбиратися, як вона працює. Якщо говорити про трансляції та турніри, то це повинна бути красива якісна картинка з захопливим сюжетом. Робить трансляції багато хто, але цікаво виходить далеко не у всіх.

eSPORTconf: Як змінилася кіберспортивна аудиторія за останні роки й на що це вплинуло?

А.Б.: Юні фанати з 2000-х виросли. Разом із ними виросли і вимоги до якості організації турнірів. Змінився й рівень конкуренції всередині кожної кіберспортивної сцени. Зараз підростає покоління, для якого турніри за CS:GO, Dota 2 або League of Legends – така ж норма, як чемпіонат світу з футболу для людей, що народилися в XX столітті. Сучасна аудиторія розширюється разом із популяризацією кіберспорту – це можна порівняти з тим, як злетів продукт Marvel. І якщо раніше захоплення відеоіграми й коміксами вважалося справою гіків, то сьогодні воно є цікавим і серед широкої аудиторії.

eSPORTconf: У чому переваги офлайн-зустрічей і тематичних конференцій для компаній, що працюють у сфері кіберспорту?

А.Б.: По-перше, це обмін досвідом: завжди корисно дізнатися, хто й що робить, як саме досягає успіху. Кіберспорт – молода і прогресивна індустрія з чутливою аудиторією, тому тут важливо бути в курсі інновацій та обговорювати їх із колегами по цеху. По-друге, це можливість продемонструвати свою експертизу, зацікавити стейкхолдерів і залучити нових клієнтів, збільшивши brand awareness. І, звісно ж, нетворкінг і корисні знайомства, як і в будь-якій іншій сфері бізнесу.


Більше цікавих інтерв’ю з учасниками eSPORTconf Ukraine 2019 – у розділі «Новини» нашого сайту.

назад до списку
Відвідувачу
Participant

Дізнайтеся більше про перспективи кіберспортивного ринку України і СНД, а також про те, як можна інвестувати й заробляти у сфері esport.

Купити квиток
Спонсору
Participant

Розкажіть про вашу компанію або бренд інвесторам і цільовій аудиторії, знайдіть нових ділових партнерів і клієнтів.


Стати спонсором
Спікеру
Participant

Заявіть про себе як про експерта перед широкою аудиторією, отримайте можливість привернути увагу відвідувачів і інвесторів до своєї діяльності.

Стати спікером
ЗМІ
Participant

Запрошуємо ЗМІ стати інфопартнерами нашого заходу й отримувати найсвіжіші новини про конференції та ексклюзивні інформприводи.

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!

map