Що думають менеджери eSports-клубів про ринок, аудиторію та медійність?

Що думають менеджери eSports-клубів про ринок, аудиторію та медійність?

Крім СЕО клубу Gambit Gaming Наталії Ларченко, чий виступ ми оглянули раніше, в eSPORTconf Ukraine 2017 брали участь менеджери інших успішних кіберспортивних команд. До вашої уваги зріз доповідей Віталія Огієнко (FlipSid3 Tactics), Олександра Немеша (HellRaisers) та Руслана Бугрина (Team Spirit).

Ринок і аудиторія

Всі спікери так чи інакше згадували про eSports-ринок і висловлювався щодо його актуального та прогнозованого стану.

«Ринок e-Sports відрізняється своєю масовостю та доступністю, він не має жорстких меж і кордонів», – заявив Олександр Немеш, характеризуючи перспективність індустрії у всіх нішах. Позитивно він відгукнувся і про лояльність аудиторії: «Кіберспортсмени та глядачі дуже пов`язані між собою, 80% глядачів теж регулярно грають у відеоігри».

Віталій Огієнко охарактеризував eSports-фанатів так: «Кіберспортивна аудиторія полюбляє тренди, прагне до нового та відкрита для експериментів». Він також відзначив, що цей тип глядачів вважається найціннішим, оскільки його представники зазвичай уникають стандартних рекламних каналів (телебачення, класичних ЗМІ та ін.).

«Цінність гравців падає, якщо вони не виступають на LAN-турнірах», – сказав Руслан Бугрин, наголошуючи на «зворотному боці медалі» – швидкій зміні суб`єктів фанатської відданості в e-Sports.

Контракти та освіта в e-Sports

Руслан Бугрин заявив, що загалом гравці погано освічені та не до кінця розуміють деталі контрактів. Олександр Немеш не погодився з цим твердженням: «У складі HellRaisers із CS:GO три гравці здобувають вищу освіту. Вони бачать себе не лише в e-Sports,думають і про альтернативне майбутнє».

Не досягли консенсусу менеджери клубів Team Spirit і HellRaisers й у ще одному питанні. «Рекламодавці зазвичай звертаються з контрактами безпосередньо до кіберспортсменів. Таким чином гравець на стороні отримує прибуток більший, ніж його зарплатня, а організація потерпає від збитків», – зазначив Руслан Бугрин.

«Більшість клубів укладають контракти з кіберспортсменами таким чином, щоб спонсорство та інвестиції здійснювалися за їхнім посередництвом», – заперечив у свою чергу Олександр Немеш.

Медійність

У своїй доповіді Віталій Огієнко приділив особливу увагу медійності кіберспорту: «У всіх соціальних мережах серед представників різних видів спорту лідерами з популярності є кіберспортсмени». В якості прикладу спікер навів аналітику з Instagram, Facebook, Twitter, Vkontakte.

«Гравцям складно пояснити, навіщо слід працювати над власною медійністю», – зазначив Руслан Бугрин, особливо наголошуючи на кіберспортсменах Dota 2-сцени. Також він зазначив, що формат відео дуже зручний інструмент у взаємодії з аудиторією.

У розділі «Підсумки» зібрано відеозаписи всіх доповідей конференції eSPORTconf Ukraine 2017. Ще радимо прочитати інтерв`ю з наступними спікерами: Олександром Немешем, Іриною Сергієнко, Геннадієм Веселковим, Софією Дунаєвською та Арсенієм Салаєм.

назад до списку

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!