Що найчастіше дивляться на Twitch?

Що найчастіше дивляться на Twitch?

Аналітичне агентство Esports Charts, яке досліджує різні дані за темами кіберспорту і стрімінгу, провело черговий аналіз. Воно з’ясувало, що найбільше припало до душі глядачам сервісу Twitch у 2018 році.

Найпопулярніші категорії

На першому місці за годинами перегляду з гігантським відривом від інших лідирує… хто б ви думали? Звісно, це Fortnite. За 2018 рік глядачі Twitch переглянули майже 1,36 мільярда годин за цією грою.

На другому місці розташувалася стратегія в реальному часі League of Legends, яка ще рік тому впевнено лідирувала в цьому чарті. За рік на Twitch глядачі подивилися 987 млн ​​годин стрімів цієї гри.

Замикає трійку лідерів категорія Just Chatting. Різна балаканина, як виявилося, приваблює глядачів досить сильно: усього було переглянуто 481 млн годин таких стрімів.

У десятку найкращих увійшли (за зменшенням):

  • Dota 2 — 474 млн годин;
  • PUBG — 455 млн годин;
  • CS: GO — 402 млн годин;
  • Hearthstone — 358 млн годин;
  • Overwatch — 303 млн годин;
  • World of Warcraft — 261 млн годин;
  • GTA V — 147 млн ​​годин.

Найбільш популярні кіберспортивні канали

За рік безліч каналів отримали нових користувачів. І Esports Charts з’ясувало, які з каналів кіберспортивних організацій глядачі дивилися найчастіше минулого року.

На першому місці розташувався канал розробника Riot Games. Саме він створив League of Legends, тому не дивно, що він вибився в лідери. На його каналі глядачі подивилися відео загальною тривалістю в 103 248 269 годин.

На другому місці, завдяки частим і численним турнірам, щільно закріпився канал кіберспортивної асоціації Overwatch League. Його «надивилися» на 78 127 550 годин.

А на третьому місці несподівано розташувався канал благодійних марафонів за швидкісним проходженням відеоігор — Games Done Quick! Глядачі переглянули 39 910 960 годин відео на цьому каналі.

Замикають п’ятірку лідерів канали FACEIT TV (35 448 941 годин) і BeyondTheSummit (30 068 729 годин).

Найпопулярніші кібертурніри

Безперечним переможцем за кількістю глядачів, які одночасно дивилися трансляцію кіберспортивних змагань, став 2018 World Championship з League of Legends. Одночасно його дивилися 1 958 619 глядачів!

З великим відставанням від лідера на другому місці опинився ELEAGUE Major 2018 з CS: GO. Пік переглядів цього турніру — 1 342 107!

А на третьому місці опинився The International 2018 з Dota 2, що відбувся в Канаді в серпні минулого року. Його одночасно дивилися 1 195 309 глядачів.

Але якщо враховувати загальну кількість годин перегляду за турнірами, то ситуація трохи змінюється: на першому місці залишається 2018 World Championship з League of Legends із 78,8 млн годинами перегляду, а другий рядок уже займає The International 2018 з Dota 2 із 64 млн годин. На третьому місці — FACEIT Major London 2018 з CS: GO із загальним числом переглядів 61,4 млн годин.

Зареєструйся на WEGAME 5.0, щоб дізнатися більше цікавого зі світу геймінгу!

02/03/2021 Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов
Про кіберспортивну освіту на eSPORTconf Ukraine 2021 розповість генеральний продюсер і Chief Visionary Officer WePlay Esports Максим Білоногов Чому освіта в кіберспорті необхідна? Які навички затребувані на кіберспортивному ринку праці? Як esports-організації можуть допомогти в підготовці кваліфікованих фахівців?
18/02/2021 Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021
Про захист прав кіберспортсменів, залучення фанатів до esports-простору та регіональний розвиток галузі: доповіді спікерів на eSPORTconf Ukraine 2021 7 квітня відбудеться eSPORTconf Ukraine 2021, присвячена можливостям і перспективам кіберспорту. Захід збере провідних фахівців індустрії для обговорення потенціалу та векторів розвитку esports-галузі.