CBDO HellRaisers Тетяна Кузьменко: про свій шлях до керівних посад у кіберспортивній індустрії

CBDO HellRaisers Тетяна Кузьменко: про свій шлях до керівних посад у кіберспортивній індустрії

Директорка з розвитку бізнесу в HellRaisers Тетяна Кузьменко познайомилася з кіберспортом 13 років тому завдяки чоловікові. Після роботи в автомобільній компанії та маркетинговому агентстві вона вирішила спробувати себе в новій сфері.

Так Тетяна почала кіберспортивну кар’єру в найвідомішому клубі NAVI. Зараз вона відповідає за розвиток бізнесу, продажі та роботу з партнерами в мультигеймінговій кіберспортивній організації HellRaisers.

7 квітня на eSPORTconf Ukraine 2021 фахівчиня виступить із цікавою доповіддю на тему «Спонсорство в кіберспорті. Найбільш обговорюваний кейс 2020 року в Україні – Mazda & HellRaisers».

Ми поговорили з Тетяною про її шлях до керівних посад в esports-індустрії та про те, що допомогло їй досягти успіху.

«Всього у сфері маркетингу я працюю 11 років, понад п’ять із них – у кіберспорті та вже три роки на керівній посаді»

В університеті за результатами тестування я виграла грант на пів року навчання в Китаї. Й одна з перших моїх робіт була пов’язана з цією країною. Я працювала контент-менеджером в Асоціації українсько-китайського співробітництва. Займалася сайтом компанії: писала тексти, робила переклади, вела переговори з китайськими партнерами.

Потім викладала англійську, писала тексти для fashion-видання. Через якийсь час пішла в автомобільний бізнес на посаду асистента директора, де піднялася до позиції інтернет-маркетолога.

Усього у сфері маркетингу я працюю 11 років, понад п’ять із них – у кіберспорті та вже три роки на керівній посаді.

Подальша діяльність була більше пов’язана з менеджментом. У вебстудії я керувала командою дизайнерів і розробників. А в маркетинговому агентстві управляла низкою успішних проєктів для MasterCard, «Шустов», «Хортиця».

Далі почався період роботи в Natus Vincere.

«Я добре знала англійську, зналася на маркетингу та розуміла, як взагалі працює ця індустрія»

Про кіберспорт я вперше почула 13 років тому від чоловіка. Коли ми познайомилися, він захоплювався грою в Dota 2. Саме від нього я дізналася про зірок кіберспорту та наявні організації.

Після роботи в агентстві я в один момент дійшла до того, що хотіла б освоїти нову сферу. Я добре знала англійську, зналася на маркетингу та розуміла, як взагалі працює ця індустрія.

Тоді вирішила подати резюме на вакансію акаунт-менеджера в Natus Vincere. Уже через тиждень я стала частиною одного з найпопулярніших esports-клубів на території СНД.

До цього я особливо не захоплювалася іграми і вперше спробувала пограти, уже коли прийшла в цю сферу. Подумала, що в процесі роботи мені точно знадобиться знання CS:GO та Dota 2.

Спочатку в NAVI я займалася партнерами. Працювала відразу з п’ятьма клієнтами. Вдалося перепідписати та продовжити багато партнерських контрактів. Запускала проєкти зі США, Польщею, Китаєм, Перу. Потім мене підвищили до керівника маркетингового відділу. У мене з’явилася невелика команда та перший досвід рекрутера.

18+

Приєднуйтеся до Telegram-чату,  

щоб залишатися в курсі всіх новин eSPORTconf Ukraine й особисто познайомитися з провідними представниками кіберспортивної спільноти!  

Перейти telegram-plane

Завдань на цій посаді було багато – і всі різні: потрібно було підбирати людей, займатися продажами, придумувати креативи для рекламних кампаній, керувати розробленням сайтів.

Окрім роботи в клубі, я проводила консультації з кіберспорту для різних брендів. Також у нас із чоловіком є спільний esports-проєкт. Ми створили застосунок з онлайн-вікториною Dota Slash, яке зайняло 3-тє місце на «Битві стартапів».

«Багато клієнтів не знаються на кіберспортивній індустрії, але хочуть інтегруватися в популярну сферу, щоб залучити аудиторію міленіалів»

З жовтня 2020 року я в зграї HellRaisers. Це новий важливий етап розвитку моєї кар’єри. Тут створена дуже крута атмосфера, де команда працює на результат. Зараз у роботі я використовую весь накопичений досвід.

Мені потрібно вміти зацікавити потенційного клієнта так, щоб лист не залишився без відповіді. Знайти підхід до кожного партнера, підготувати офер. І передусім пояснити, як ця сфера працює, які тут бюджети (зазвичай вони вищі, ніж у традиційній медійці). Бо багато клієнтів не знаються на кіберспортивній індустрії, але хочуть інтегруватися в популярну сферу, щоб залучити аудиторію міленіалів.

«Найбільша гордість – це наше партнерство з Mazda. В історії українського кіберспорту це перша співпраця автомобільної компанії та esports-організації»

У мої обов’язки входять зустрічі зі співробітниками, планування активностей і проєктів, проведення штормінгів, аналіз ринку (аудиторії, конкурентів, трендів), робота з потенційними та поточними партнерами, створення контактної бази, підготовлення комерційних пропозицій.

Коли я тільки почала роботу в HellRaisers, на сайті клубу не було жодного партнера. Зараз ми співпрацюємо з Parimatch, Mazda, Hell Energy і GT Racer. Найбільша гордість – це наше партнерство з Mazda. В історії українського кіберспорту це перша співпраця автомобільної компанії та esports-організації.


На eSPORTconf Ukraine 2021 Тетяна поділиться кейсом партнерства Mazda & HellRaisers, а також розповість про те, як працювати зі спонсорами в кіберспорті.

Приєднуйтеся, щоб дізнатися про всі можливості заробітку в esports-галузі!

Програма та реєстрація >>>