Олександр Немеш: «Найефективніший засіб монетизації eSports-команди – продаж медіаправ»

Олександр Немеш: «Найефективніший засіб монетизації eSports-команди – продаж медіаправ»

Серед спікерів нашої конференції менеджер складу з CS:GO клубу HellRaisers, який входить у першу двадцятку світового рейтингу найкращих колективів із цієї дисципліни. Прес-служба eSPORTconf Ukraine поспілкувалася з Олександром Немешем та обговорила минулорічне формування складу, плани організації та ефективні засоби монетизації eSports-команд.

Інтерв'юер: Лідія Цененко (Л.Ц.)

Спікер: Олександр Немеш (О.Н.)

Л.Ц .: Доброго дня, Олександре! Як давно Ви у кіберспорті? З чого починали свій шлях?

О.Н.: Вітаю! Я представляю молоде покоління українського кіберспорту. Півтора роки тому, в серпні 2015 року, приятелька запросила мене до одного з проектів HellRaisers. За півроку CEO HellRaisers Максим Беднарський запропонував мені спробувати себе на посаді менеджера складу з CS: GO, я погодився. Ось, власне, вже рік, як успішно працюю на цій посаді.

Л.Ц.: Клуб має дуже сильний склад із Counter-Strike. Як вдалося його зібрати?

О.Н.: Сьогоднішній склад сформувався минулого року. 2016-й запам'ятався кардинальними кадровими змінами. У нашій команді змінилося кілька гравців і тренер, з'явився аналітик.

Були періоди, коли ми грали зі стенд-інами, вводили до команди різних гравців, але зараз це в минулому. Таким ось «експериментальним шляхом» було сформовано склад, який ви бачите зараз.

Останнім вирішальним етапом формування стало приєднання п'ятого гравця – угорського кіберспортсмена Бенце Бороца (він же DeadFox). На цьому ми вирішили припинити наші трансферні досліди. Думаю, ви знаєте, що організація HellRaisers відома своїм умінням відпускати талановитих гравців. Цього разу ми такого не допустимо. Отже чекайте на новий етап розвитку команди і організації в цілому.

Л.Ц.: Чи планує організація HellRaisers відновити склад із дисциплін Dota 2 і Hearthstone?

О.Н.: Так, ми завжди ретельно стежимо за командами та окремими гравцями в цих дисциплінах. Крім відновлення складів із Dota 2 і Hearthstone, ми також розглядаємо можливість створення команд з інших популярних дисциплін. З деякими колективами розпочато переговори. Щойно будуть результати, ви дізнаєтеся про них із наших сторінок у соціальних мережах.

Л.Ц.: Які засоби монетизації застосовує команда та які з них є найефективнішими?

О.Н.: Не вдаючись до подробиць, тезисно, зазначив би наступні пункти:

  • продаж медіаправ (реклама);
  • відсотки з турнірних призових;
  • роялті за використання бренду, логотипу та ін.;
  • прибуток від продажу офіційної форми з командною символікою.

Найефективніший засіб монетизації – продаж медіаправ, це може забезпечити до 70% від загальної суми доходу.

Л.Ц.: Про що буде Ваша доповідь на конференції eSPORTconf Ukraine?

О.Н.: Я маю намір розповісти про стан світового ринку кіберспорту та місце України на ньому. Також говоритиму про його динаміку та перспективи для команд, організацій, інвесторів, партнерів.

Радимо ознайомитися з інтерв`ю, яке ми взяли в Арсенія Салая – представника кіберспортивного підрозділу ФК «Динамо» Київ.

Купуйте квитки на eSPORTconf Ukraine 2017 на офіційному сайті.

назад до списку

Гостям

Купити квиток

Спонсору

Стати спонсором

Спікеру

Стати спікером

ЗМІ

Акредитація

Підписатись на новини

Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!