Новини
Esports в Україні: які можливості відкриває новий статус кіберспорту та що чекає на індустрію в майбутньому?
У 2020 році кіберспорт – це глобальний тренд у світі спорту та бізнесу. За прогнозами компанії Newzoo, , уже в поточному році доходи esports-індустрії досягнуть $950,4 млн, а до 2023-го зростуть до $1,6 млрд. PwC, прогнозує, що до 2023 року щорічне зростання світового ринку кіберспорту складе понад 18%.
ESPORTconf Ukraine 2021: подія про інсайди кіберспортивного ринку відбудеться в квітні 2021-го
7 квітня 2021 року в Києві відбудеться третя eSPORTconf Ukraine. Захід буде присвячений ефективним способам заробітку у сфері кіберспорту. Подія стане частиною серії івентів про можливості та перспективи esports, які раніше проходили в Європі та СНД.
«Вся індустрія кіберспорту залежить від зв’язку» – Павло Даніман, директор із маркетингу «Київстар»
Про те, як взаємопов’язані геймінг, кіберспорт і телеком, а також про особливості роботи з аудиторією esports відвідувачам eSPORTconf Ukraine 2019 розповів Павло Даніман – директор із маркетингу компанії «Київстар». Дізнайтеся більше про те, які секрети розкрив спікер у своєму виступі.
«Робить трансляції багато хто, але цікаво виходить далеко не у всіх» – Антон Богушев із WePlay! Esports
Про те, як нативно інтегруватися в кіберспорт, гостям eSPORTconf Ukraine 2019 розповів Антон Богушев – менеджер із розвитку бізнесу WePlay! Esports. Ми поспілкувалися з ним, щоб дізнатися про найближчі плани компанії й секрети досягнення успіху на молодому й енергійному ринку.
«У кіберспорт приходять хлопці, які люблять грати й перемагати» – Андрій Чередниченко з DreamTeam
Ми поспілкувалися з Андрієм Чередниченком, щоб дізнатися, як він починав роботу у сфері кіберспортивного маркетингу і як розвиватиметься платформа DreamTeam далі.
«Людям про свій продукт краще розповідати наживо», – інтерв’ю з платформою FragEm.gg
Експонентом eSPORTconf Ukraine 2019 стала інноваційна платформа для проведення кіберспортивних турнірів і ладдерів FragEm.gg. Ми поспілкувалися з представниками компанії про особливості платформи і про можливості, які вона надає гравцям.
«Який би в тебе не був бренд, його можна інтегрувати в кіберспорт» – Дмитро Макаров з Zlodei Advertising
Ми поспілкувалися з Дмитром Макаровим, щоб дізнатися, у чому полягає особливість роботи з лідерами думок і чи можуть компанії співпрацювати з ними безпосередньо.
«Динаміку розвитку кіберспорту не можна ігнорувати» – інтерв’ю з Олегом Профатилом, директором зі стратегії Digital Choo
Про те, чому великі бренди інтегруються в кіберспорт і в чому полягає особливість аудиторії esports-напряму, у своєму інтерв’ю розповів представник міжнародного маркетингового агентства Digital Choo (DC).
«Ми не обмежуємося якимось одним турніром і одним форматом», – глава UESF Артур Єрмолаєв
Ми поспілкувалися з Артуром, щоб дізнатися, якими ще здобутками може пишатися UESF і як організація працює зі спонсорами.
Підписатись на новини
Підписавшись на нашу розсилку, ви будете отримувати останні новини індустрії кіберспорту, інтерв'ю, відео, аналітику та багато іншого!